.patrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Harddisk, selv trenger jeg ikke en, kanskje en "harddisk" på 1GB til nedlastbare ting?Trenger heller ikke blueray, ser ingen problemer med de spillene som idag kommer ut til DVD. 7245610[/snapback] Regner med at spill i fremtiden som vil støtte 1080p vil kreve mer enn 4.7gb. 7245737[/snapback] Ja, og da kan de få prosentene av markedet som har 1080p tv kjøpe en ekstern BD leser. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Harddisk, selv trenger jeg ikke en, kanskje en "harddisk" på 1GB til nedlastbare ting?Trenger heller ikke blueray, ser ingen problemer med de spillene som idag kommer ut til DVD. 7245610[/snapback] Regner med at spill i fremtiden som vil støtte 1080p vil kreve mer enn 4.7gb. 7245737[/snapback] Ja, og da kan de få prosentene av markedet som har 1080p tv kjøpe en ekstern BD leser. 7245760[/snapback] Slik at utviklerne må lage og trykke to versjoner av samme spill, for de med og uten 1080p tv? Dette vil da vitterlig ikke lønne seg overhodet... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Slik at utviklerne må lage og trykke to versjoner av samme spill, for de med og uten 1080p tv? Dette vil da vitterlig ikke lønne seg overhodet... 7245768[/snapback] Så del lønner seg mer å masseprodusere et spill ingen vil kjøpe fordi de ikke har bra nok tv til å dra spillet slik det burde være? Endret 8. november 2006 av .patrick Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 NB! Vil informere om at dere skal ifølge retningslinje holde dere til emnet. OT vil bli slettet. (Må se igjennom tråden en annen gang.) Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fordi ikke mange har 1080p tv i dag, betyr ikke dette at folk ikke kjøper spillet. Det kan tross alt spilles i 576p og 720p også, i tillegg til alle andre oppløsninger jeg kan ha glemt. At et spill støtter en høyere oppløsning betyr jo selvsagt ikke at man lar være å kjøpe det, eller at spillet ikke var ment å kjøres på disse oppløsningene. PC-skjermen min støtter ikke mer enn 1280*1024, men alt som kommer ut av spill til pc i dag støtter markant høyere oppløsning enn dette. Er ingen som sier at F.E.A.R. f.eks var "ment" å kjøres på en høyere oppløsning enn det overnevnte, den støtter det bare. Get my drift? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Wii,X360 og PS3 i en boks. Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 En konsoll med en veldig lett arkitektur, og en åpen API som en n00b kunne bruke. Men den kan være avansert hvis det trengs. Maskinvaren skal bare pure pwnage.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Playstation 3 kommer slik den er. Vil du ikke ha det kjøper du xbox 360 eller wii eller en pc. Men får oss så faktisk vil ha blu-ray, mediacenter mulighet gjennom linux og en meget bra spille konsoll så er den super! Ikke er den dyrere enn xbox 360 om man vil ha disse funksjonene. Skulle jeg ha kjøpt xbox 360 så ville jeg ha kjøpt wifi, hd dvd addon, større hd(når den kommer. Og da blir ikke ps3 prisen så dyr allikevel. Men skjønner godt for de som bare skal spille at xbox 360 core med minnekort er evig nok. SÅ da har vi alle ett valg og alle blir fornøyd. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fordi ikke mange har 1080p tv i dag, betyr ikke dette at folk ikke kjøper spillet. Det kan tross alt spilles i 576p og 720p også, i tillegg til alle andre oppløsninger jeg kan ha glemt. At et spill støtter en høyere oppløsning betyr jo selvsagt ikke at man lar være å kjøpe det, eller at spillet ikke var ment å kjøres på disse oppløsningene. PC-skjermen min støtter ikke mer enn 1280*1024, men alt som kommer ut av spill til pc i dag støtter markant høyere oppløsning enn dette. Er ingen som sier at F.E.A.R. f.eks var "ment" å kjøres på en høyere oppløsning enn det overnevnte, den støtter det bare. Get my drift? 7245820[/snapback] Tror .patric (bare vet jeg skrev den feil) syntes det ville vært unødvendig å måtte kjøpe HD/blueray spiller for å få kjørt ett spill som er native 1080p, spesielt siden de mest sannsyneligvis ikke har TV som støtter det. Tror jeg da, går så mye fram og tilbake her at jeg blir heilt forvirra! Uansett, backwards kompatibilitet til alle spill, eventuelt en liten harddisk hvor dette kan lastes ned osv. Selv liker jeg ekstra duppeditter siden jeg ender opp med å kjøpe kun det jeg selv trenger, dog noen vil selvfølgelig ha alt og da er nok en total pakke hvor alt er inkludert billigere. Alt kan jo ikke være perfekt. En nevne vel VR briller istad? Det hadde vært digg det! Dog, 4 player split "screen" kunne blitt skummelt om alle satt i samme sofa Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 en veldig mobil sak (f.eks en ring) som gir meg inntrykk av fysisk tilstedeværelse i fantasiverdener av forskjellige slag. Selvforskynt med energi og kan kommunisere med andre folk eller servere. Masse sikkerhetsgreier som gjør at du ikke blir borte i spill for lenge, eller ikke får slått av. (Siden den da vil kommunisere med hjernen direkete) farlig : du er lammet under bruk, og er ikke bevisst i den virkelige verden. Btw. de som svarer at de vil ha en konsoll med et visst antall megahurts cpu og en eksisterende gpu er spec-freaks som ikke ser formålet med en spill-konsoll. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Her er den ultimate konsollen Link Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Her er den ultimate konsollen Link 7245934[/snapback] Tror det blir endel old-school gamere på gamlehjemmet som får hjerteinfark ett å kjøpt den der Lenke til kommentar
nilox Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Her er den ultimate konsollen Link 7245934[/snapback] Skulle hatt litt nerver for å spille på den der.. Den stolen i The Matrix hadde vært den ultimate spillmaskinen, VR for alle penga. Men hadde vært spooky tror jeg, hvordan vil du vite at du bare spiller? PS9? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=1FBVK6eKbn0 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=1FBVK6eKbn0 7248823[/snapback] uuuh! så spennende ut den! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den ultimate konsollen? Da må den kunne printe penger... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den ultimate konsollen? Da må den kunne printe penger... 7250336[/snapback] inkl. ølkran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå