ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det finnes de med tråd og som ikke krever batteri. Trenger man ikke å lade opp PS3 batteriene da? 7245288[/snapback] Det ble vel slik at man ikke kan lade batteriene i ps3 kontrollen. Så når batteriene er tomme, må man formodentlig kjøpe ny kontroll. Hendig. Sony fører "bruk og kast" mentaliteten til et nytt nivå. 7245317[/snapback] Sist jeg sjekket var ikke datoen 1. april. Man lader PS3-kontrolleren gjennom en usb-kabel, som følger med i esken. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det finnes de med tråd og som ikke krever batteri. Trenger man ikke å lade opp PS3 batteriene da? 7245288[/snapback] Det ble vel slik at man ikke kan lade batteriene i ps3 kontrollen. Så når batteriene er tomme, må man formodentlig kjøpe ny kontroll. Hendig. Sony fører "bruk og kast" mentaliteten til et nytt nivå. 7245317[/snapback] Sist jeg sjekket var ikke datoen 1. april. Man lader PS3-kontrolleren gjennom en usb-kabel, som følger med i esken. 7245378[/snapback] Ahaa nytt for meg (følger jo ikke med på PS3 og Wii så alt for mye), hvor lang er usb-kabelene da? Er vel ca like lang som en kontroll ledning antar jeg? Lenke til kommentar
Sakic Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bortsett for at jeg er ubeskrivelig kjempe fornøyd med min X360 (som går frem og tilbake til tyskland ). Kunne jeg gjerne tenkt meg å sett en "konsoll". Ikke et forsøk på mediasenter. Put inn disken, start et spill og lagre det på minnekortet etter endt spill. 7245371[/snapback] Hallo ? Core 360 og et minnekort ? Hallo ? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 PC`n min er den perfekte konsoll:P 7245202[/snapback] Ihvertfall for 1 år av gangen til den må oppgraderes. 7245223[/snapback] nå er nå ikke konsoller så mye bedre heller... Får jo nesten ikke tak i en drit til gamle konsollen, når det er kommet nye.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det ultimate konsollet må være den konsollen som støtter alle spill. Både gamle og nye. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 N64. Ser fortsatt på den som en perfekt konsoll med untak av at grafikken kunne fått en liten opppussing. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er usikker på lengden på usb-kabelen. Batteriet i kontrolleren skal uansett holde i et par døgn når de er fulladet, så tanken er nok å legge den til lading om natten eller liknende. Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 PC`n min er den perfekte konsoll:P 7245202[/snapback] Ihvertfall for 1 år av gangen til den må oppgraderes. 7245223[/snapback] nå er nå ikke konsoller så mye bedre heller... Får jo nesten ikke tak i en drit til gamle konsollen, når det er kommet nye.. 7245395[/snapback] men man trenger ikke ny konsoll hvert år... Det går jo ca 5 år mellom hver konsoll, så bare rett og rimelig at de gamle blir nedprioritert når en ny endelig kommer på markedet. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Vel jeg er litt skeptisk til all ny konsoll siden det er en del av snakk om lagging til spill og slikt. det er jo ikke bra siden jeg har sett konsoll som ett sted å unslippe det og bare konsentrere seg om spillet og ikke hw sin som feks pc'er:P Men hvilken farge ville din ultimate konsoll vært? enkel farge? spesiallfarger? blanding? style? mønster? tenk dere om ps 3 kom i spesialversjon som kamofarge? eller wii kom i glinsende ''bil-lakk'' farge? Jeg personlig liker Svartfargen til konsollene:) feks hmmm den konsollen jeg har på høytalerne mine nu er nærmest helt kamoflert og synest ikke;) er jo litt kult det da:P Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vel jeg er litt skeptisk til all ny konsoll siden det er en del av snakk om lagging til spill og slikt. det er jo ikke bra siden jeg har sett konsoll som ett sted å unslippe det og bare konsentrere seg om spillet og ikke hw sin som feks pc'er:P Men hvilken farge ville din ultimate konsoll vært? enkel farge? spesiallfarger? blanding? style? mønster? tenk dere om ps 3 kom i spesialversjon som kamofarge? eller wii kom i glinsende ''bil-lakk'' farge? Jeg personlig liker Svartfargen til konsollene:) feks hmmm den konsollen jeg har på høytalerne mine nu er nærmest helt kamoflert og synest ikke;) er jo litt kult det da:P 7245454[/snapback] konsollen kan godt se ut som en dassrull og være spyfarget for min del...så lenge spillene kicker ass. Litt lagging på noen konsollspill er ikke noe nytt, men enig i at det stinker... Jeg vil heller ha litt mindre detaljert grafikk og 100% flytende gameplay. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sakic, bare så du vet det så oppfører du deg som en ufyselig fanboy. Å like en konsoll mer enn de andre er en ting, å oppføre seg en dritt ved å snakke ned om de andre er bare fanboy oppførsel av verste slag. 7245222[/snapback] Slang jeg dritt nå ? Stemmer det ikke at man må kjøpe alt mulig til 360 ? HD-DVD, harddisker, minnekort, batteriladere osv ? På PS3 er alt der uansett, Bluray, harddisk, trenger ikke bytte batteri på kontrollerne osv... 7245244[/snapback] Feil om 360. Må ikke kjøpe. Kan kjøpe. Er en forskjell. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Feil om 360. Må ikke kjøpe. Kan kjøpe. Er en forskjell. 7245571[/snapback] Hehe, ja. På PS3 MÅ man kjøpe alt unødvendig man ikke trenger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Feil om 360. Må ikke kjøpe. Kan kjøpe. Er en forskjell. 7245571[/snapback] Hehe, ja. På PS3 MÅ man kjøpe alt unødvendig man ikke trenger. 7245578[/snapback] Hva er det man ikke trenger? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Harddisk, selv trenger jeg ikke en, kanskje en "harddisk" på 1GB til nedlastbare ting? Trenger heller ikke blueray, ser ingen problemer med de spillene som idag kommer ut til DVD. Linux? Nei takk, har prøvd den OS'n og hatet den, jeg forstår hvorfor folk liker den, men jeg gjør det ikke. PS3, rent pris messig, er en blueray spiller som kommer med spille konsoll, ikke en spille konsoll med blueray spiller ;p Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Et par briller som vrir hele verden om til et krigslandskap elns, veggene er dekket i kulehull, og man har en rifle, som man kan skyte på folk som grafisk blir dannet inni brillene. det hadde vært noe Endret 8. november 2006 av Grende Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det ultimate konsollet må være den konsollen som støtter alle spill. Både gamle og nye. 7245409[/snapback] Fatter ikke at det tok så lang tid før dette svaret kom. En konsoll, som kan spille alle spill som kommer/er ute. Ønsker også en konsoll som kun er en spill-konsoll. Det er jo trossalt det det skal være. Ikke masse mikkmakk som man kan bruke pc'en til. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 PC`n min er den perfekte konsoll:P 7245202[/snapback] Ihvertfall for 1 år av gangen til den må oppgraderes. 7245223[/snapback] gjelder det samma med en vanlig konsoll som ps 2 og sånt det og.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Harddisk, selv trenger jeg ikke en, kanskje en "harddisk" på 1GB til nedlastbare ting?Trenger heller ikke blueray, ser ingen problemer med de spillene som idag kommer ut til DVD. 7245610[/snapback] Regner med at spill i fremtiden som vil støtte 1080p vil kreve mer enn 4.7gb. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Harddisk, selv trenger jeg ikke en, kanskje en "harddisk" på 1GB til nedlastbare ting?Trenger heller ikke blueray, ser ingen problemer med de spillene som idag kommer ut til DVD. 7245610[/snapback] Regner med at spill i fremtiden som vil støtte 1080p vil kreve mer enn 4.7gb. 7245737[/snapback] Strengt tatt ca 9GB, som DVD9 tar i dag, men poenget gjelder fremdeles. Resistance tar vel rundt 16GB allerede i dag, og det er ingen grunn til å tro at utviklerne ikke tar i bruk plassen de har til rådighet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sist jeg sjekket gikk det ann å få DVD som double layer, selv om PS3 reklamen sier at en vanlig dvd tar 4.7 og en blueray tar 50GB og er missvisende som bare det. Uansett, jeg har ikke 1080p, tror faktisk ikke de fleste potensielle kunder til hverken Sony, Microsoft eller Wii har det heller, så da er det vel naturlig å legge det opp i det formatet som flest har om det ikke er spesielle behov for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå