Fatboy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Eg har et Gainward GF4Ti4200 xp650 Golden sample (eller noke i den dur.) Når eg tar på baksida av kortet, på GPUen klarer eg berre holde fingeren der noken få sek. Er det normalt at det blir så varmt?? Eg har et knøttlite hovedkort med berre 2 PCI plassa. på den eine står lydkortet, den andre er ledig, så kjem AGP. Er det for trangt for at vifta skal kunne kjøle skikkelig?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er helt normalt med en temperatur på opptil 50-60 grader på baksiden av kortet. Men skaffer du deg en bedre kjøling, så vil selvsagt temperaturen også synke. Men som sagt; Ingen fare om det kjennes varmt, men unngå overklokking av kortet! Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Oki. Takk. Får sjekke ka OK anbefala av kjøling for tida. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 bedre vifte til OC får du ikke! :smile: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder...04-0451_IMG.JPG Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå