l_man Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Halloen! Jeg legger ut en tråd for en kompis. Han siklet etter detta kabinette. Så er det noen som vet hvor det ligger for salg på nettet? (norske sider) http://www.geeks.com/largePic_All.asp?Invt...8869-3-unit.jpg Takker for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ser ut som ett billig kabinett i plast, og det er absolutt ikke til å anbefale men visst han absolutt vil ha det så. Hva heter kabinettet da? Finn navnet og søk i Prisguiden. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvis du kommer med et navn så blir det kanskje litt lettere Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Her er en annen link til kabinette:) http://www.geeks.com/details.asp?invtid=CP8869-3&cat=CAS Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Her er en annen link til kabinette:) http://www.geeks.com/details.asp?invtid=CP8869-3&cat=CAS 7245691[/snapback] Ser jo ut som et såkalt no name kabinett det der, tipper det er laget av metall like tykt som brusbokser siden det koster 30$ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Å kjøpe det fra utlandet vil vel komme på 210kr + frakt og 25% MVA. Er vel ikke så ille det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hadde nok ikke forventa meg mirakler for 30 bucks, nei. Greit nok at noen synes det ser fancy ut, men regner med det er alt man får. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 jeg hadde heller finni noe annet, kjenner godt til den kassa, dvs, ikke akkurat det utseende, men dersom du ser inni så er det standard design inni, dvs så billig og dårlig som du får det. dvs dårlig plass, skarpe kanter, laber kvalitet osv. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ser ut som kabinettet kommer med en PSU på "450W", og i den ene linken oppgis 12v til 15A... Og hele bakplaten på kabinettet (PCI, I/O, PSU) ser ut til å være slått ut i én blikkplate. Med andre ord, søppelkvalitet. Men for all del, et bøffelhode på sidedøren er det jo ikke alle som har. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bøffelhode? Det har jo bare det hode på fronten. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg kaller nå dette en sidedør, vet ikke helt hvordan du betrakter ditt kabinett. Sjekk det midterste bildet HER. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror det midterste bilde er eska som kabinettet er i når du får det... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehe, my bad, så visst litt feil. Men det kan jo være at dette kabinettet kommer i en pappversjon som er litt mer holdbar enn den i "metall".? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Takker for svar! Som jeg er sterkt overbevist om er at kabinettet er SØPPEL:P Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 IKKE kjøp det kabinettet du Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Qty er merket for dem som lurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå