Gå til innhold

Lei filmer på 360.

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, jeg er ikke sikker på hvorvidt MS satser på å sende likt for alle. Husk at hva vi ser på tv av serier osv, er veldig forskjellig fra land til land.(Noe som gikk i usa for 1 år siden, er helt nytt her etter jul[hvis du skjønner tankegangen]) Men filmer tror jeg er mere likt for alle land..

Lenke til kommentar
Mener Microsoft må forhandle fram avtalene for europa men at det skal komme. Forresten, hvor stor vil en serie være? Er jo helst det som vil skape plass problem for min egen del ^^

7244964[/snapback]

En episode tok vel 600 mega tror jeg. Du ser det i filmen*. Det er i standard def.

*Skiveleif

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Syns dette virker utrolig spennende, jeg vil ha sånn i Norge også :)

Men jeg har forstått det sånn at man kan lage seg en amerikansk konto for å laste ned demoer vi ikke har i Europa, vil det fungere på dette opplegget også mon tro??

7245025[/snapback]

Det va'kke dumt du!

Men de har vel funnet en måte å forhindre dette på. Kanskje man må ha gold?

Lenke til kommentar

Hovedsaken her er jo å kunne benytte høykvalitets filmer / serier ved et enkelt klikk, selv av mannen i gata! Så slipper man ekstra unødig nedlastnings programmvare, samt at jeg tipper nedlastningstiden vil være rimelig rask, ettersom dette er en "on demand" tjeneste! :)

EDIT: og selvfølgelig at det er 100% lovlig..

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Eh, er jo bare å laste ned filmer og tv serier på torrent og lignende allikevel ? Meg kjent så er fremdeles dette lov i Norge. Ihvertfall ingen som bryr seg om det.

7245067[/snapback]

Hovedsaken her er jo å kunne benytte høykvalitets filmer / serier ved et enkelt klikk, selv av mannen i gata! Så slipper man ekstra unødig nedlastnings programmvare, samt at jeg tipper nedlastningstiden vil være rimelig rask, ettersom dette er en "on demand" tjeneste! :)

EDIT: og selvfølgelig at det er 100% lovlig..

7245091[/snapback]

Joda, men det kommer jo da an på hvor hvor rask linje folk har. Folk flest med bredbånd ligger vel på rundt 400-500Kb i snitt. Det vil ta timer å laste ned en film på 4-5gb. Tror ikke mannen i gata har tålmodighet til det.

Lenke til kommentar

Nei, kanskje ikke helt "on demand". Men at man ikke skal vente mer enn 10 min eller liknende. Det er jo selvfølgelig bare min teori.. Si at filmen er 100 min. Så bufrer den de første 20 minuttene (på kortere tid selvfølgelig) og filmen starter, så bufrer den underveis? MS vil jo tape på hele opplegget, hvis det er raskere og gå og leie filmen på video butikken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...