Data_Smurfen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg har et spørsmål angående router med støtte for både kablet og trådløst nettverk. Finnes dette? og vennligst send med en link til en router dere kan anbefale i den kategorien. Takk Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei. Jeg har et spørsmål angående router med støtte for både kablet og trådløst nettverk. Finnes dette? og vennligst send med en link til en router dere kan anbefale i den kategorien. Takk 7244868[/snapback] De fleste trådløse ruterene har støtte får kablet og. Feks. har vi ett eksempel på en trådløs ruter med vanlig LAN : WX-6615M Trådløs Ruter m/4-porter Det finnes mange wlan rutere på markedet i dag. Vil anbefale D-Link, linksys og andre kjente merker. Vil ikke anbefale den jeg har vist ovenfor, pga. Vi har en god del problemer med den ruteren. Endret 8. november 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ok. Tusen takk Sindre1001:) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ikke kjøp routeren Sindre1001 snakker om Jeg vil anbefale deg Linksys WRT54GL. Evt. Linksys 300N, hvis du har behov for høy overføringshastighet via trådløst Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Ikke kjøp routeren Sindre1001 snakker om Jeg vil anbefale deg Linksys WRT54GL. Evt. Linksys 300N, hvis du har behov for høy overføringshastighet via trådløst 7245630[/snapback] Hvilken skal han ikke kjøpe? Sparklan eller D-link? Hvis det er D-link, det finnes mange modeller... Siden du sier routeren, går jeg ut ifra at du mener sparklan.. Endret 8. november 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) han snakket vel om denne routeren Endret 8. november 2006 av Kurume Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sindre snakket vel om denne routeren 7246325[/snapback] Ja, keep away... Den er ikke til å stole på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå