Rikkely Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei. Som vanlig sliter jeg med routeren min =) Det er en SMC7004VBR. Modemet er SpeeTouch 510. Vi hadde et strømbrudd i dag, og etter det vil ikke routeren fungere som den skal. Alle lysene lyser som de skal på routeren, så jeg kan ikke se noen tydelige feil. Den eneste måten jeg kommer meg på nett er å koble direkte til modemet. Jeg har nullstilt både modem og router og lagt inn passord på begge. Jeg takker for evt. hjelp. *Problem solved* Endret 8. november 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tipper SpeedTouchen. Gi en forklaring så andre kan få tips til hva de prøver - når de er i din situasjon. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Feil, det var ikke speedtouchen. Det var routeren som hadde stilt seg inn på PPoE (eller hva det heter) Den skal egentlig stå på dynamic =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fint - har hatt problemer med flere 510 modeller selv, men var det feilinstilling sier det seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå