^^Sheriff Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har bestilt en matrix chip til xbox'en min. Er det mulig å få den til å kjøre PS2 spill? Lagre en emulator eller noe på maskin kansje? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Nei. Det finnes ikke skikkelige PS2 emulatorer til PC heller. I alle fall ikke som kan kjøre kommersielle titler. Det er trolig at det ikke kommer til å komme noen slik heller, da PS2 er skiller seg veldig fra PC/Xbox hardwaremessig. Hvis det lar seg gjøre vil det også kreve meget kraftig maskinvare for å kjøre en slik emulator. Lenke til kommentar
XeNoMoRpH Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det går rykter om at en PS1 emulator er under utvikling. Mer info på http://www.xboxhacker.net Lenke til kommentar
Elerion Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 PS1 emulator er gammelt nytt. Xoom, var det det den het? Var mulig å kjøpe for tre-fire år siden, tysk produksjon. Lenke til kommentar
XeNoMoRpH Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 *doh* Jeg snakker om til Xbox. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Er ikke emulatorer ulovlig? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Here we go agein... Emulatorer er diskutert opp og ned i mente, men for å svare på det du lurte på: NEI! PS2 kan ikke emuleres på xbox, og jeg tviler på at du noen gang får se dette heller. PS1 emulator kommer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå