Betenkt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som vet om en server de VET funker til WordPress (må da ha støtte for PHP og MySQL) og har minst 150 mb og ikke noe reklame? (jeg vil ikke ha en side som lager bloggen for deg men vil at jeg laster opp filene slik at jeg kan ha plug-ins o.l.) Brukte www.ifastnet.com men plutselig ble siden min hvit og ikke vil fungere :S FTP'n funker der ..hm... Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://www.9999mb.com/ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 10gb space, 100gb bandwidth, PHP, MYSQL and more. Har du prøvd denne? O.o ser kjempe bra ut De optimaliserer tjenestene sine nå, kommmer tilbake om 2-3 timer Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg registrerte meg men ikke mer, grunnet min hovedinteresse foran dataen går på applikasjonsutvikling fremfor webbaserte løsninger. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Bah! Tok mer enn to-tre timer. Lager en mideltidig side drikete hos WordPress (med da er det ingen støtte for blant annet plug-ins og jeg får ikke fotoalbum) Adressen: www.essoen.tk http://wordpress.com/ for WordPress siden direkte hos dem Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 9999mb.com er ikke til å anbefale. Jeg har den selv, men maks-størrelsen på filer er 3 MB, og mange filer blir ikke godtkjent, som rar, mpeg, wmv, avi osv. zip og html funker, tror jeg.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 3 MB?! Ikke noe å satse på til bruk av WordPress da... Hva vil du anbefalle? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 3 MB?!Ikke noe å satse på til bruk av WordPress da... Hva vil du anbefalle? 7246624[/snapback] Aner ikke hva du kan bruke, men ihvertfall ikke 9999mb.com. Prøv monsterservers.net.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Ser bra ut men støtter ikke PHP og MySQL EDIT: WordPress funker på www.1999.com men får adds! Reklame øverst og nederst:@ Endret 9. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 bruk www.freepages.dk bruker dem selv og er fornøyd Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 SUPERT! Hva er FTP-adressen :S Finner den ikke (lurer på One.com-domene + plass likevel. en må ha noe midlertidig da ) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Skal du ha hosting som oppfyller krava dine, samt nogenlunde stabilitet så må du nesten betale litt. Alt er ikke gratis, selv ikke på Internet Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 det er ikke gratis å ha en server, så om du finner noen som tilbyr gratistjenester, er det en fare for at du får reklame m.m på siden din. Betal heller for billigste løsningen på one.com, koster deg ikke mye i løpet av et år. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hva med www.freewebtown.com ? Ikke reklame... Støtter ikke så mange formater men.. DET FINNES Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) 9999mb.com har ikke grense på 3MB per fil, lasta opp noe MP3 der ista som skal brukes på en MP3 spiller som blir på sida. Og noen av disse filene var over 7MB. Men reklame på sida er noe anna.. dem skryter av at dem ikke har pop-up reklame.. men dem legegr automatisk til reklame rundt sidene dine.. huff. Så for meg blir vel løsningen noe som er helt på kanten til lovlig, nemlig å bruke dem som en fil host og ha selve sidene på telenor eller noe.. der jeg kun har 30Mb gratis, men slipper reklamen Endret 14. november 2006 av Drkangel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå