Gå til innhold

ubuntu linux distro for begynnere

wil__

Anbefalte innlegg

Forumbrukere, Jeg er på mange av forumene fortia og kommer borti mange poster om ubuntu. jeg vet at mange av dere bruker Ubuntu og alle som begynner med linux sier dere at de skal bruke ubuntu.

Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk, du bør skjønne de t før du annbafeler det til andre

det er ikke noe vanskelig å installere slackware, jeg gjør det selv på 10 min og personlig synes jeg det er veldig proft og alle dere som ikke får det til må ikke bruke linux er min mening

Men seriøst folk, ikke prøv å dumm dere ut, hos meg fungerer slackware stort sett til alt jeg gjør på PC'n faktisk

Har ikke prøvd ut det der med mountinga, men det går bra etter min egen mening

Nei, lykke til dere, jeg kommer ikke til å hjelpe dere

PS: Dette er min mening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk

7244649[/snapback]

Og der mistet du all troverdighet her i gården. Flamebait? Det her må jo være kødd.

Personlig så har jeg prøvd utallige distroer - brukte mye Red Hat og Mandrake når jeg var yngre, så har jeg også brukt Slackware og Gentoo. Nå har jeg Debian på serveren og Ubuntu på alle andre pcer.

For meg er ubuntu et operativsystem som fungerer så utrolig godt til det daglige - og som ja, "Just works".

Lenke til kommentar
Forumbrukere, Jeg er på mange av forumene fortia og kommer borti mange poster om ubuntu. jeg vet at mange av dere bruker Ubuntu og alle som begynner med linux sier dere at de skal bruke ubuntu.

Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk, du bør skjønne de t før du annbafeler det til andre

det er ikke noe vanskelig å installere slackware, jeg gjør det selv på 10 min og personlig synes jeg det er veldig proft og alle dere som ikke får det til må ikke bruke linux er min mening

Men seriøst folk, ikke prøv å dumm dere ut, hos meg fungerer slackware stort sett til alt jeg gjør på PC'n faktisk

Har ikke prøvd ut det der med mountinga, men det går bra etter min egen mening

Nei, lykke til dere, jeg kommer ikke til å hjelpe dere

PS: Dette er min mening

7244649[/snapback]

Du er den største grunnen for å la være å prøve Slack :)

Lenke til kommentar

Ærlig talt nå synes jeg at du RattleBattle går litt for langt. Jeg bare sier min mening, og du MrElendig vet ikke hva du snakker om slackware har et godt pakkesystem som man kan sette opp på 5 minutter.

leif :tease:

Endret av wil__
Lenke til kommentar

Er det så mange som trodde dette var the real wil? :p

(Med mindre wil faktisk driver og parodierer seg selv, men det hadde vel vært litt overflødisk)

Men uansett, vær litt varsomme her da. Moddisene liker vel ikke personhets-tråder :whistle:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
hmm, wi__ er ikke will? ser ut som noen gødder litt her :p

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts

7244784[/snapback]

No shit.. Burde vel rapportert denne, men er som sagt helt enig med trådstarter.

7244798[/snapback]

Så du mener at folk ikke bør velge ubuntu fordi ubuntu er ubuntu?

7244807[/snapback]

Jeg mener ikke noe jeg :) Denne posten er nok ikke helt seriøs, noget som ikke burde være vanskelig å oppdage hvis du har lest noen av inleggene til "den ekte" wil_

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...