wil__ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Forumbrukere, Jeg er på mange av forumene fortia og kommer borti mange poster om ubuntu. jeg vet at mange av dere bruker Ubuntu og alle som begynner med linux sier dere at de skal bruke ubuntu. Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk, du bør skjønne de t før du annbafeler det til andre det er ikke noe vanskelig å installere slackware, jeg gjør det selv på 10 min og personlig synes jeg det er veldig proft og alle dere som ikke får det til må ikke bruke linux er min mening Men seriøst folk, ikke prøv å dumm dere ut, hos meg fungerer slackware stort sett til alt jeg gjør på PC'n faktisk Har ikke prøvd ut det der med mountinga, men det går bra etter min egen mening Nei, lykke til dere, jeg kommer ikke til å hjelpe dere PS: Dette er min mening Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) La nå andre gjøre sine valg uten at du skal prakke på dem dine bastante meninger hele tiden.. Endret 8. november 2006 av xeon Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jævli bra wil. Fy faen du er smart! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ikke alle som er like "smarte" som du! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk 7244649[/snapback] Og der mistet du all troverdighet her i gården. Flamebait? Det her må jo være kødd. Personlig så har jeg prøvd utallige distroer - brukte mye Red Hat og Mandrake når jeg var yngre, så har jeg også brukt Slackware og Gentoo. Nå har jeg Debian på serveren og Ubuntu på alle andre pcer. For meg er ubuntu et operativsystem som fungerer så utrolig godt til det daglige - og som ja, "Just works". Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Himm... Artigt Helt enig med deg trådstarter! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Forumbrukere, Jeg er på mange av forumene fortia og kommer borti mange poster om ubuntu. jeg vet at mange av dere bruker Ubuntu og alle som begynner med linux sier dere at de skal bruke ubuntu.Gutter, der er dere litt på Jordet Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk, du bør skjønne de t før du annbafeler det til andre det er ikke noe vanskelig å installere slackware, jeg gjør det selv på 10 min og personlig synes jeg det er veldig proft og alle dere som ikke får det til må ikke bruke linux er min mening Men seriøst folk, ikke prøv å dumm dere ut, hos meg fungerer slackware stort sett til alt jeg gjør på PC'n faktisk Har ikke prøvd ut det der med mountinga, men det går bra etter min egen mening Nei, lykke til dere, jeg kommer ikke til å hjelpe dere PS: Dette er min mening 7244649[/snapback] Du er den største grunnen for å la være å prøve Slack Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du er den største grunnen for å la være å prøve Slack 7244774[/snapback] Jeg likte egentlig slack ganske godt før wil begynte å bruke det.. Lenke til kommentar
takumi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hmm, wi__ er ikke will? ser ut som noen gødder litt her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehe, fin parodi. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvorfor er det bare Guttene som er på jordet ? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hmm, wi__ er ikke will? ser ut som noen gødder litt her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts 7244784[/snapback] No shit.. Burde vel rapportert denne, men er som sagt helt enig med trådstarter. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hmm, wi__ er ikke will? ser ut som noen gødder litt her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts 7244784[/snapback] No shit.. Burde vel rapportert denne, men er som sagt helt enig med trådstarter. 7244798[/snapback] Så du mener at folk ikke bør velge ubuntu fordi ubuntu er ubuntu? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Å annbefale ein distro som ikkje har ein brukandes pakkehåndterer til ein som ikkje har erfaring med GNU/Linux er ikkje akkurat det smartaste ein kan gjøre, vist man er ute etter å auke utbredelsen til GNU/Linux. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Så du mener at folk ikke bør velge ubuntu fordi ubuntu er ubuntu? 7244807[/snapback] Tipper det er fordi Wil__ er en køddeprofil som parodierer Wil. Men hvorfor gidde å rapportere? Det her var jo egentlig litt morsomt. Endret 8. november 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
wil__ Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Ærlig talt nå synes jeg at du RattleBattle går litt for langt. Jeg bare sier min mening, og du MrElendig vet ikke hva du snakker om slackware har et godt pakkesystem som man kan sette opp på 5 minutter. leif Endret 8. november 2006 av wil__ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Er det så mange som trodde dette var the real wil? (Med mindre wil faktisk driver og parodierer seg selv, men det hadde vel vært litt overflødisk) Men uansett, vær litt varsomme her da. Moddisene liker vel ikke personhets-tråder Endret 8. november 2006 av Langbein Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hmm, wi__ er ikke will? ser ut som noen gødder litt her https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts 7244784[/snapback] No shit.. Burde vel rapportert denne, men er som sagt helt enig med trådstarter. 7244798[/snapback] Så du mener at folk ikke bør velge ubuntu fordi ubuntu er ubuntu? 7244807[/snapback] Jeg mener ikke noe jeg Denne posten er nok ikke helt seriøs, noget som ikke burde være vanskelig å oppdage hvis du har lest noen av inleggene til "den ekte" wil_ Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Altså. ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv, men slackware med gnome er mye bedre faktisk saklig..steng tråd plix Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) ubuntu er ikke bra, jeg har ikke prøvd det selv Nei men da blir det litt vanskelig for deg å si det, ser dette som en "krangletråd" og stopper den først som sist. Endret 8. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg