P-in-P Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hepp! Har rota gjennom prisguiden litt nå men har så langt ikke funnet noe som møter mine kriterier. Vil minst ha 520W men 700W+/- er å foretrekke. Må ha avtagbarekabler så det blir litt pent i kabinettet. Lys er hat, hat og atter hat så det er uaktuelt. Og den må være stille! Helst ned mot 20db(A) ved normal bruk, under load derimotkan den bråke m den vil... Noen som klarer å finne noe som møter disse kriterieriene til under 1200,- så er jeg evig takknemmelig Endret 8. november 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 MIST 600W med avtagbare kabler...skal ha meg en sjøl kansje..er litt usikker på støynivået bare..noen sier den bråker litt mer en 500Wattern som er nesten lydløs..(har en sjøl)..ellers er det en helt kanon PSU. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja jeg hiver meg på loddeboltens forslag. Link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...00BHE12CF&mcat= Husk og kjøpe de kablene du trenger da eller en av de med ferdige kabelpakker. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ja så på mist sin kandidat, men mener at jeg leste at den bråka noe inni h.... og da ble jeg litt småskeptisk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hmm, det var visst ikke den jeg mente, men det var litt blandede følelser allikevel ser det ut til: https://prisguiden.no/product.php?productId=41196 - Denne PSU'en bråker mye, den er ikke stille i det hele tatt. - Ikke på langt nær så stille som markedsføringen sier ("Tilnærmet Lydløs"), men allikevel relativt stille i forhold til å være 600-watter. Viften støyer for mye, og en må bryte garantien for å fikse problemet. Mist vil ikke fikse "problemet" og mener at det må være sånn pga høy wattstyrke. Så en annen kandidat er å foretrekke Endret 8. november 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 slik jeg forsto det med mist psu var at folk belasta den skjevt. hadde lite kabler og belasta noen rails mye mere enn andre. når man ordna op i det ble det mye bedre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Nja, men du vet, en gang en bråkmaker, alltid en bråkmaker Men er det ikke noe annet alternativ da..? Gjerne med litt mer futt i til den dagen mitt radeon 1900XTX ikke lenger er nok..? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det er nok en del som mener Mist,en bråker ja..at den skulle støye hørbart i feks mitt system med 1900xt luftkjølt ville vært helt utrolig.Med vannkjøling og stille systemer blir det nok annerledes.Skulle gitt mye for å få testa den selv snart.. Håper flere hiver seg på med gode forslag her..kom igjen folkens..gi trådstarter noen fler alternativer.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Kom an folkens! Vil bestille i dag så kom med flere forslag Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 denne er ganske stille og god, har den i lian li kabinettet mitt https://prisguiden.no/product.php?productId=41136 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Jah, men den hadde ikke avtagbare kabler såvidt jeg ser så... Men etter litt leting fant jeg den perfekte strømforsyningen for meg, sprengte budsjettet litt, men denne vet jeg at er stille, har avtagbare kabler (og alle kalene følger med), takler oppsett med 2 stk 1800xt kort og vel så det, har 12cm vifte under som drar den varme lufta fra schyte ninjan min som sitter rett under PSUen vekk og skal visstnok være særdeles stabil Nå håper jeg bare den lever opp til forventningene Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvilken valgte du..?? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Og hvem var det? edit: ahh litt raskere Endret 9. november 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Å, glemte linken da Det ble en http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=26819 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 håper da på at trådstarter kommer med tilbakemelding...er også på jakt etter en strømforsyning... Frankie Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Japp det skal jeg gjøre vet du Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Daq var strømforsyningen i hus og maskinen i gang igjen Det virker som den er knapt hørbar, men kan ikke være helt sikker siden det sitter i et 1900xtx kort med stock viftekjøling som bråker litt samt at det er en annen PC i rommet som bråker litt. Kablene var serdeles lett å sette i så en slapp å bruke makt for å få nedi kablene noe som jeg har vært borti med et par andre PSUer. Hmm noe mer kan jeg egentlig ikke si om den enda, men er i allefall fornøyd så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå