MSI P4 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 hei. eg lurer på å kjøpe eit nytt sett med hodetelefoner. og har komt fram til 2 par som eg hovudsakleg vurderer. dette er akg k271, og beyerdynamic dt 770 pro nokon som har nokon erfaringer å anbefalinger? tar gjerne imot tips om andre hodetelefoner også. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Der har du funnet to meget gode hodetelefoner. Jeg har sammenliknet disse direkte, og de er ganske like lydmessig. DT770 har mer bass og er litt artigere, mens K271 er mer korrekt og snill. Begge er komfortable å ha på, men K271 blir fort litt klammere pga. skinnputene. Beyers velurputer er helt geniale. Konstruksjonsmessig virker DT770 mer solid, men tviler på at du får noen store problemer med K271. Begge to fortjener en god kilde og forsterkning av en eller annen type. Det skal finnes en 32 ohms utgave av DT770 der du vil få bedre lyd fra MP3-spillere og slikt. Personlig havnet jeg på DT770. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå