corny Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er det noen her som har funnet OpenGL driver for Trident Cyberblade Aladdin Ai1? winXP! Vet at de skal finnes et sted, men det viser seg å være vanskeligere enn jeg trodde.... Har en acer travelMate 212TX MVH Corny Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 kanskje du finner det du leter etter her :smile: [ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-11-11 22:20 ] Lenke til kommentar
corny Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Nei..... Dette er en driver som ikke støtter OpenGL. Det lå en på http://www.driverguide.com, men denne er nå fjernet.... Ligger heller ikke noe på hjemmesidene til trident... corny Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg blir også sprø over at jeg ikke har finnet en driver til CyberBlade Ai1 på en TravelMate 212TX! Tror det er det samme skjermkortet vi har. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kanskje noen kan si meg hvor jeg kan finne noen drivere til min Fujitsu-siemens 7110E med ATI Radeon 7500. Takker for all hjelpen hvis noen kan det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå