Jan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Allerede nå begynner julepisset å dukke opp. Jeg venter bare på altfor tidlige juleavatarer. Det suger. Jeg mener at vi kan holde forumet julefritt til første desember, evt første søndag i advent. Det innebærer at folk må gneldre på de som starter tidlig. Simen1 har jo denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657784 Denne tråden her er ment for å ikke ta av med juleavater, når det faktisk ikke er jul. Endret 8. november 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Dette har blitt diskutert utallige ganger i SO. Ikke vits å lage en tråd om at julen starter for tidlig...for det finst dem som er gla julen starter så tidlig og ( ikke at jeg er en av dem ) Endret 8. november 2006 av brd Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Juleavatarene må da være på plass fra og med 1. desember, så årets juleavatartråd kommer vel veldig snart. Tror nok du må bøye deg for flertallet. Endret 8. november 2006 av Blib Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fordi? De som vil starte litt tidlig må vel få lov til det. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg så jævlig mye. Vil ikke du ha juleavatar eller trykke i deg julemarsipan, så la vær da. Det er tross alt ikke så lenge til jul som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) vent med julo sier no bare eg Endret 8. november 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Synes pepperkaker i butikken er koselig jeg da, men fikk litt sjokk når jeg så dem der for 3 uker siden XD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette har blitt diskutert utallige ganger i SO. Ikke vits å lage en tråd om at julen starter for tidlig...for det finst dem som er gla julen starter så tidlig og ( ikke at jeg er en av dem ) 7244402[/snapback] Enig. Hold det i den tråden som dotten har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg