cmi Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Ta i betraktning at dette er første bilde i mitt fosøk på et velykket resultat. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hva er budskapet? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg synes det var kult! Kan ikke noe tekniske greier, så det er alt jeg kan si.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Synes det var absolutt godkjent jeg - og enda mer når det var et tidlig forsøk. Det er dråpen på høyre kant som gjør bildet for meg. Godt jobbet! Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hva er budskapet? 7245461[/snapback] Hva pokker skal det ha et budskap for? Flott forsøk, men synd splashen på venstresiden vandrer utenfor bilderammen. Liker lyset og fargen, men ikke helt sikker på om uskarpheten i delen som kommer nærmest kameraet fungerer. Tror også det hadde vært bedre med en kopi med høyere oppløsning, slik at vannet kan studeres i større detalj. Hehe. Den fargen ser både fristende og skummel ut Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hva er budskapet? 7245461[/snapback] Fotokunst trenger ikke nødvendigvis ha noe budskap. I så fall lurer jeg på hva alle disse rødvins glassene med vann osv skal si? Skal jo bare være fascinerende å se på. Syns det var et bra forsøk jeg. Mangler litt siden vannet havner utenfor bildet som er nevnt før. Men fortsett! Tar ikke lang tid før du har dette i boks. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Kult bilde! Fascinerende å se på og freshe farger. Trenger ikke ha noe budskap. Det er ikke et krigsfotografi fra Afghanistan med sulte barn og sårede soldater vi titter på. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Grønnfargen lagde jeg med mammas gamle Pisagn, hu hadde ei flaske i skapet stinka i hele huset, takker for komentarene Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Hva er budskapet? 7245461[/snapback] Glede, lyst, fest etc...hva vet jeg? Mest sannsynlig er ikke bildet tatt for å fremheve et bestemt budskap. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Du er litt hard på kontrasten i mine øyne, og at det mangler litt til venstre gir det på en måte dødsdommen. Utenom det har du vært flink, godt førsteforsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå