Gå til innhold

Tabbe av IKEA!

-mads

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at IKEA vet bedre, selv om de er svensk, de bare gjør det for at folk skal forstå hva det er snakk om, de som kjøper ting på IKEA er neppe verdens smarteste..

7277941[/snapback]

LoL, det jeg mener er at de tinga man kjøper på ikea ikke nødvendig vis holder like lenge som det man kjøper for litt mer, man får det man betaler for...

7279662[/snapback]

hmm, dette var ignorant. vil tro du kaller omtrent samtlige i hele Norge dumme dersom du påstår dette. Mener du:

1) folk som handler på IKEA har ikke råd til bedre møbler og har lite penger. De er generelt dumme fordi de ikke har penger?

eller mener du

2) folk som handler på IKEA er dumme fordi de bruker penger på møbler som er dårlige

velg én av alternativene

hvis du mener 1) har du mye å lære i livet og jeg gir opp å diskutere med deg:)

hvis du mener 2) vil jeg faktisk si det er et helt feil idette tilfellet (i andre tilfeller gjelder "du får det du betaler for" i høyeste grad). Mange IKEA-møbler kan holde hele livet ut, og jeg vil heller si andre møbelbutikker er voldsomt overpriset, der du betaler for mye mer enn selve møblene. (IKEA handler jo om effektivisering: kvalitetsmøbler til så billig penge som mulig ved å samle alt på et stort sted, innføre selvbetjening og la kunden montere selv)

hvis du ikke mener noen av alternativene gir kommentarene dine ingen mening ;)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at IKEA vet bedre, selv om de er svensk, de bare gjør det for at folk skal forstå hva det er snakk om, de som kjøper ting på IKEA er neppe verdens smarteste..

7277941[/snapback]

LoL, det jeg mener er at de tinga man kjøper på ikea ikke nødvendig vis holder like lenge som det man kjøper for litt mer, man får det man betaler for...

7279662[/snapback]

hmm, dette var ignorant. vil tro du kaller omtrent samtlige i hele Norge dumme dersom du påstår dette. Mener du:

1) folk som handler på IKEA har ikke råd til bedre møbler og har lite penger. De er generelt dumme fordi de ikke har penger?

eller mener du

2) folk som handler på IKEA er dumme fordi de bruker penger på møbler som er dårlige

velg én av alternativene

hvis du mener 2) vil jeg faktisk si det er et helt feil idette tilfellet (i andre tilfeller gjelder "du får det du betaler for" i høyeste grad). Mange IKEA-møbler kan holde hele livet ut, og jeg vil heller si andre møbelbutikker er voldsomt overpriset, der du betaler for mye mer enn selve møblene. (IKEA handler jo om effektivisering: kvalitetsmøbler til så billig penge som mulig ved å samle alt på et stort sted, innføre selvbetjening og la kunden montere selv)

7280047[/snapback]

Kan jeg si Touchè? :thumbup:

Lenke til kommentar

7277941[/snapback]

7279662[/snapback]

eller mener du

velg én av alternativene

7280047[/snapback]

Nei, BadBeer... Dette er da blåst litt opp, er det ikke? Hjemme har vi da møbler fra ikea, og vi er ikke akkurat fattige, og vi er ikke dumme heller. Men la det ikke være noen hemmelighet at jo mindre man betaler for noe, jo mindre kan man forvente. Og ikea har vel ikke akkurat rykte for å lage verdens beste kvalitetsmøbler. Og til slutt må jeg bare si at ffs, vi er i humor-avdeliga, alt trenger jo ikke å tas helt seriøst, det kan du gjøre en annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...