eXa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Litt merkelig det der med varmeutviklingen for ati sine NB er mye kjøligere. Og ser man på skjermkortene så er jo nVidia mye kjøligere enn ati sine... litt motsatt det der... Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Håper på i965+ ytelse for dette brikkesettet. Savner et godt alternativ, med gode klokkemuligheter og off. støtte for SLi på 775. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er vel dette man må "ta til takke med" om man ønsker seg Intel-prosessor. Intel+ATI blir en vanskelig kombinasjon i fremtiden, ser det ut til. Dessverre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er vel dette man må "ta til takke med" om man ønsker seg Intel-prosessor. Intel+ATI blir en vanskelig kombinasjon i fremtiden, ser det ut til. Dessverre. 7249545[/snapback] Nå finnes det jo endel habile intel-chipset også... AtW Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå finnes det jo endel habile intel-chipset også... AtW 7249589[/snapback] Hva mener du med habile ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå finnes det jo endel habile intel-chipset også... AtW 7249589[/snapback] Hva mener du med habile ? 7250947[/snapback] Habil betyr vel egentlig akseptabel (ihvertfall i en sånn kontekst), men det var jo en slags påtenkt underdrivelse, så du kan godt si at jeg mener "bra". AtW Lenke til kommentar
saivert Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 AMD Jeg er AMD fanboy så bare det er sagt. Gleder meg som en liten unge til nVidia lanserer samme type chipset for AMD (nForce 680a tipper jeg de kaller det da). Ang. "habil" Habil betyr at man er brukelig. Heatpipes Gleder meg at ASUS fortsetter med god bruk av heatpipes. Med tanke på katastrofen med A8N-SLi (unntatt Premium utgaven) og hvor dårlige chipset-viftene var der så har nå ASUS retta opp inntrykket kraftig siden den gang. De kjører nå bare heatpipes på southbridge, northbridge (Intel-korta) og spenningsregulatorene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Finnes det lanserte drivere(beta eller ferdig) som tillater å kjøre 2 grafikkkort i sli, og et grafikkkort som PPU? Endret 12. november 2006 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå