Litejk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] En ting er å bli bakterieforgiftet, men hjerneskadet? Link til den forskningen er du snill. 7249673[/snapback] Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men leste det en plass for lenge siden. Og rare fakta pleier å sitte i hodet mitt! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] En ting er å bli bakterieforgiftet, men hjerneskadet? Link til den forskningen er du snill. 7249673[/snapback] Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men leste det en plass for lenge siden. Og rare fakta pleier å sitte i hodet mitt! 7249903[/snapback] Man kan lese mye rart på Internett. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] En ting er å bli bakterieforgiftet, men hjerneskadet? Link til den forskningen er du snill. 7249673[/snapback] Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men leste det en plass for lenge siden. Og rare fakta pleier å sitte i hodet mitt! 7249903[/snapback] Man kan lese mye rart på Internett. 7249924[/snapback] Jeg har ikke sagt det var på internet. Vet ikke om jeg las det engang, men har hørt det noen plass. Samme det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] En ting er å bli bakterieforgiftet, men hjerneskadet? Link til den forskningen er du snill. 7249673[/snapback] Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men leste det en plass for lenge siden. Og rare fakta pleier å sitte i hodet mitt! 7249903[/snapback] Man kan lese mye rart på Internett. 7249924[/snapback] Jeg har ikke sagt det var på internet. Vet ikke om jeg las det engang, men har hørt det noen plass. Samme det. 7250004[/snapback] Bare gikk ut i fra det, siden han spurte etter URL og du ikke sa at det var fra en bok/blad, et eller annet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er over 13 millioner sykler i Beijing, altså litt mer enn 9 millioner. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. De. Alle sammen? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] En ting er å bli bakterieforgiftet, men hjerneskadet? Link til den forskningen er du snill. 7249673[/snapback] Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men leste det en plass for lenge siden. Og rare fakta pleier å sitte i hodet mitt! 7249903[/snapback] Det beviser vel det meste. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De koker apehjerner og spiser det det. Det er bevist at folk som ikke hat kokt dem skikkelig nok har blitt hjerneskadet. Men der fortsetter de å spise det, og i tilleg ser de på den ufyselige smaken som en delikatesse 7249608[/snapback] Faktisk serveres hjernene i kroppstempratur! (Ja. jeg mener det du tror!) Bon appetit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå