VikinGz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Noen som har ett middagstips til meg? Må gå fort å lage Må også ha fisk (helst fet fisk) Ikke så dyrt! (er litt dårlig med penger for tia) Må få kjøpt det på vanlig butikk aKa prix (ikke mega osv med mye ferskvarer) *p.s har ingen stekovn* Endret 21. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lettsaltet Uer er tingen! Kjappt å lage og smaker godt. Fet er den også. Kok poteter og gulerøtter som tilbehør :> Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Seibiff med stekt løk er blandt det jeg foretrekker mest innenfor fiskeverden. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Takk for tipsa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noe av det enkleste du kan lage er laks i folie. 1 stk laks - Gjerne sitron og dill, ellers er det bare å fylle på med de grønnsakene du liker. Bare kutt dem slik at de blir ferdig sånn cirka samtidig. Kjempegodt og kjempelett. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Noe av det enkleste du kan lage er laks i folie. 1 stk laks - Gjerne sitron og dill, ellers er det bare å fylle på med de grønnsakene du liker. Bare kutt dem slik at de blir ferdig sånn cirka samtidig. Kjempegodt og kjempelett. 7254006[/snapback] Tenker du på at den er laget i ovn? (det har jeg ikke!) Lenke til kommentar
asoris Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Legg foliepakken i en kjele med lite vann.La det trekke i noen min under lokk over svak varme. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan sende inn sms til Rema 1000, så får du enkle middagstips Lenke til kommentar
asoris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette burde du prøve.Fiskefilè med purre.Dette er til ca 4 personer: 1-2 pakker dypfryste panerte fiskefilèter.50-75 g smør.salt.pepper. 3-4 purrer.Vann+salt. Dressing:4 1/2 ss olje.2ss eddik.Salt.Nymalt pepper.2-3 hakkede hardkokte egg. Skyll purren og skjær dem i like store biter.Kok dem møre i lettsaltet vann. La purrebitene renne godt av seg og avkjøl dem. Bland dressingen av olje eddik salt og pepper, og legg i de kalde purrebitene. Dryss hakket egg og persille over.La dette trekke mens du steker fiskefilètene.Fisken og purren anrettes så på tallerknen. Klar.Ferdig.Spis.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hørtes deilig ut Men er lenge siden jeg trengte middagstipps Men syns det er bra dere kommer med flere Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Stek et pap stykker med laks i stekebannen. Hiv oppi opphakkete gulerøtter og purre. stek litt til for og så hive oppi rømme og fløte. La de surre litt pass på at det ikke skiller seg. Salt og pepper så blir det bra. serveres med poteter. Smaker godt med en flaske hvitvin til. Endret 21. november 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå