lalla Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 hvordan virker egentlig win2000 sammen med spill? Er det fortsatt win98 som er "spillplattformen"..... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Funker fett på alt untatt NFS :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Akkurat samme med meg, absolutt alle spill fungerer helt knall. Til og med bedre benchmark resultat i Win2k enn Win98SE. Kun NFS: High Stakes som ikke fungerer. Syns det er et knall OS. Lenke til kommentar
ragfur Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg kjører NFS på W2K og det fungerer bedre enn i W98(har dualboot). Trikset er å redusere maksimum-størrelsen på swapfila til 256 mb (fx min 128, max 256). Problemet skal visstnok kun oppstå hvis man har 256mb ram eller mer. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 En del litt eldre spill har litt problemer på Windows 2000, dersom man installerer de rett fra cd og bare tester , cluet er å hente ned Updates til spilla :smile: _ALLE_ spilla jeg har hatt probs med i win2k , har jeg bare kunne henta siste patch så har det funka .. bl.a Dungeon Keeper 2 , BattleZone II , og noe mer .. Tiberian Sun.. Ellers funker alt knall , og ja får bedre score og i 2k , men uansett så er 2000 en så suverent mye bedre platform en Win98 , at jeg vil gjerne ofre 2-300 3dmarks for å slippe å ha dualboot og reboote bare for et spill ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå