EonoX Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Så en del bedre ut i bevegelse. Kanskje det blir verdt et kjøp... Far Cry Vengeance trailer Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kul trailer.... Men jeg tror ikke dette står på ønskelista mi. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Eg synst wii imponera me digg Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Så faktisk ganske gøy ut Endret 8. november 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja dette så litt bedre ut en de screenshotta vi har sett før ja... Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 sikkert artig men ikke den beste grafikken jeg har sett Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei det var vel RE4, men det var jo på GC igjen da. Så det er nok rom for forbedringer på Far Cry. Det så ikke så ille ut heller da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Såg artig ut det der. Kanskje eg skaffar med dette medan eg ventar på Far Cry 2. Men eg trur eg vil teste ein demo før eg evt. går til innkjøp av spelet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Så ikke så gale ut som jeg hadde fryktet. Så ut som det ikke gikk helt glatt enkelte plasser, får håpe dem fikser det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Synes fremdels grafikken ser horribel ut, bare sjekk modellene =o.. Er glad man har valget og kan velge andre spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Personlig har eg fått FarCry opp i halsen iform av spillet på PC og 360 versjonen. Nok er nok Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk hvertfall et litt bedre inntrykk av spillet nå, men holder fortsatt en knapp på Red Steel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja syns også spillet såg betydelig bedre ut enn de disse grautete bildene viste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Enig med de som sier at dette ser bedre ut enn tidligere vist. Tror allikevel ikke at jeg skal kjøpe dette spillet med første. Står mellom Red Steel og COD3 på FPS-fronten til Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå