Skrue Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 I forbindelse med at jeg over tid ønsker å overvåke et område vha et web-kamera, vil det samtidig være aktuelt å lagre hendelser som kameraet "ser" i dette området. Finnes det programvare som kan foreta slike opptak, og i så fall i hvilket format? Det haster litt med et svar på dette, så om noen vet så hiv dere på med et innlegg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du er klar over at dette er veldig ulovlig med mindre du har søkt om det til datatilsynet? Hvertfall hvis det er mulighet for at vanlige folk kommer med på filmen uten å vite om det. "Då åker du hem" som svenskene sier det. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Joda, er selvsagt klar over det forholdet. Men området som skal overvåkes vil ikke være tilgjengelig for allmenheten i det hele tatt, så jeg bekymrer meg ikke for dette. Men takk for opplysningen, uansett! :smile: Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hvis det er et logitech kamera du har så har programmet som blir levert sammen med det støtte for aktivering o.l. ved bevegelse. kan lastes ned fra logitech.com Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Takk MaDDog! Da har jeg fått vite hva jeg trenger! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå