Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tror seirøsitet er for mye å forvente i "Off Topic"-delen av forumet. Uansett, jeg ville valgt et navn som man kan bruke i utlandet uten store problemer. Evt. et dobbeltnavn med et skikkelig helnorsk navn og et litt mer internasjonalt andre navn. Å hete Hølje, Hjalmar osv. er vanskelig i et engelsk-språklig land. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Henry Jean Paul Michael stev(ph)en fine engelskspråklige navn syns eg Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hey, what about Robin? Funker i utlandet skal du se. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vincent, Fillip og Jasper Jonas er ok Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jonas er ok 7248140[/snapback] Jonas er veldig ok Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vincent støttes! 7245340[/snapback] Enig i den! (fælt så mange som syntes Jonas var et bra navn, da! Er jo seff enig med dere ) Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) de jeg kommer på i farta er: : Alf : Dag : Even : Frank : Thrall^^ : Sydolf : Arnt : Hugo : pinochio : Brian : Nicklas : odd off topic: er det noe aldersgrense på navn skifte? Endret 9. november 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg heter Akmar, og det er tragisk. Skal det være så personlig så må jeg nesten finne på NYE navn som ikke finnes, men jeg ønsker å få litt forslag her så jeg har noe å velge mellom 7243933[/snapback] Ja, det er tragisk.. Men Akmar er da kanskje ikke det mest norske navnet man finner, så da hadde det kanskje vært litt snålt med Vegard, pål, askeladden og finn ? Paul funker alltid Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Henrik er et fint navn Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mads Skulle jeg skiftet navn hadde jeg skiftet til Imba Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Gabriel! Det skulle ihvertfall jeg skiftet navn til om jeg skulle byttet. Allrighte alternativer er: Tony / Anton(y) Georg(e) Hugo Frank Alfred Endret 9. november 2006 av AndyG Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skift navn til Budt! ...da kan du parkere på parkering forbudt + en masse andre gøye ting ingen andre har lov til. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva med Christopher? Internasjonalt og fint. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva med Damir? Eller Jørgen? Erik? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nicholas Markus Kristian Hva heter du no da som er så gale.? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Kjell-Burge Bård Artur Frank-Einar Jan Rune Trond Åge Geir Ove Niran-Jan Ivan Igor Maxmilian André Rocko Noen av disse navnene er kanskje typisk norske, men når du har to av de, klinger det bra! (noen er faktisk virkelige personer, så om du ønsker noe som bare er ditt, må jeg beklage) Endret 10. november 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 HenryJean Paul Michael stev(ph)en fine engelskspråklige navn syns eg 7246922[/snapback] Jepp, det der er et kongebra navn Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mine anbefalinger: Ulv Falk Hauk Bjørn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva med Erlend? eller Jonathan? Arnold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå