Azubi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hmm, jeg tenkte på Lars Lennard, men det er vel ikke akkurat noe internasjonalt navn. Personlig synes jeg: *Basil *Rodriguez *Stephen *James *Andrew *Elliott *Vincent *Jean Claude *Manfred er kule navn:) Og jeg er helt særiøs, men det ser kanskje ikke sånn ut. Tviler på at du liker dem, men det er vertfall forslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ronnie og Mavi Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sånne særnorske navn kan være veldig dumt hvis du skal til utlandet. Velg heller et navn som "funker" over hele verden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kristoffer, Sebastian og Ask syntes jeg er kjempefine guttenavn. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ikke bytt fornavn. fiks deg heller ett pent mellomnavn. eff er et pent mellomnavn. så, når du skriver navnet ditt, forkorter du den til e. "hva står e'en for?" "eff!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sånne særnorske navn kan være veldig dumt hvis du skal til utlandet. Velg heller et navn som "funker" over hele verden. 7244984[/snapback] den ble litt dum umulig å velge et navn som er vanlig over hele verden. og hvorfor er et særnorsk navn dumt i utlandet... alle navn funker over hele verden. daaaah Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror han heller mente navn som det går ann å uttale. Var å studerte i usa med flere andre norske, selv helt på slutten av studiet klarte ikke læreren vår å uttale efternavnet på den ene studenten vår. Gauperå var etternavnet. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tom Jones eller Mohammed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror han heller mente navn som det går ann å uttale. Var å studerte i usa med flere andre norske, selv helt på slutten av studiet klarte ikke læreren vår å uttale efternavnet på den ene studenten vår. Gauperå var etternavnet. 7245084[/snapback] alltid usa!. hvorfor blir usa alltid nevnt når vi snakker om verden.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 alltid usa!. hvorfor blir usa alltid nevnt når vi snakker om verden.... 7245114[/snapback] Fordi jeg kjenner best til eksempler derifra, har studert der. Hva er det du klager over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 alltid usa!. hvorfor blir usa alltid nevnt når vi snakker om verden.... 7245114[/snapback] Fordi jeg kjenner best til eksempler derifra, har studert der. Hva er det du klager over? 7245134[/snapback] jeg klager ikke. men jeg bare sier at om f.eks en amerikaner skulle studert i europa så ville dems navn vært vanskelig å uttale riktig. det er slik. man kan ikke ha et universalt navn. man kan sikkert ha et amerikanernavn. men det går fortsatt ikke over hele verden Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bart...Husk homer klarer ikke komme på ekle rim på det navnet, så det er gull verdt!! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mange bra navn her må jeg si. :!: Det er jo bare dumt å bytte navn, hva er årsaken til det egentlig? 7244648[/snapback] Sikkert for å få seg jobb. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bart...Husk homer klarer ikke komme på ekle rim på det navnet, så det er gull verdt!! 7245166[/snapback] Fart? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jonas 7243900[/snapback] Mathias? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva med Emil? Digger det navnet Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Scott er et fint navn. si ifra hvis det blir det. det heter jeg og. Scott rimer på hot, flott og rått! Scott er kort og enkelt, og sitter godt i munnen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I tatovering-/piercing-tråden anbefales det at en tatovering bør være noe man velger selv og ikke spør om på et forum. Vil tro det samme gjelder navn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Isak, Jonathan, Didrick, Sondre ( ) eller Bendik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå