Lantador Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Av personlige grunner har jeg bestemt meg for å bytte fornavn. Men jeg har enda ikke funnet ut hva det nye navnet skal bli. Jeg vil ikke ha noe typisk norsk navn, som f.eks. Per, Pål og Espen. (Ikke at det er noe galt med det). Og ønsker et navn som lett kan brukes i flere land. Noen som har noe forslag å komme med? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Frank? Paul? Jon? De jeg kommer på i farten. Kan i det minste brukes i engelskspråklige land. Endret 8. november 2006 av Arang Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Flameboy? Adolf? Josef? Vidkun? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Edit; Flameboy støttes. Endret 8. november 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Rart at noen ikke klarer å være seriøse her, litt synd. Jeg hadde forventet meg litt mer seriøsitet. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva heter du nå? Stefan, Vegard og Jonas er fine navn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva er navnet ditt nå? Hva med Agnar? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvis du så absolutt vil skifte fornavn, så burde det da være noe du selv kommer på, ellers så vil det jo så absolutt ikke være noe personlig ved det navnet. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva heter du nå? Stefan, Vegard og Jonas er fine navn. 7243900[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg heter Akmar, og det er tragisk. Skal det være så personlig så må jeg nesten finne på NYE navn som ikke finnes, men jeg ønsker å få litt forslag her så jeg har noe å velge mellom Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjellturid? Odd-Egil-Arne-Knutleif? Bob-Kåre Frank! Noen jeg kom på i farta Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Forslag til navn: http://www.norskenavn.no/guttenavn.php Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg heter Akmar, og det er tragisk. 7243933[/snapback] Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva med Harald eller Olav da? er jo i tillegg kongelige navn... *Flameboy var ment som et seriøst forslag, men er nok mer et artistnavn Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Liker Michael jeg passer bra på de fleste internasjonale språk (på tysk høres det litt føkka ut men, (Mishaeel) mvh Michael Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Forslag til navn: http://www.norskenavn.no/guttenavn.php 7243947[/snapback] dette var en fin side med mye bra på takker Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Internasjonale varianter er bl.a. Peter (Pjotr, Pierre, Pedro), Thomas (ofte forkortet til Tom), James (ofte forkortet til Jim) [avarter: Johan, Johannes, Jon, osv]. Andreas, Andre. Enig med de som sier at dette er noe du må velge selv. Alt det andre vil foreslå vil lett bli "useriøst", uten at det er ment slik. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mange bra navn her må jeg si. :!: Det er jo bare dumt å bytte navn, hva er årsaken til det egentlig? Lenke til kommentar
butare Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjellturid?Odd-Egil-Arne-Knutleif? Bob-Kåre Frank! Noen jeg kom på i farta 7243945[/snapback] Støtter Bob-Kåre. Hadde en kompis som kalte Ag3'ern sin for det. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå