CaSh Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei jeg har nettopp kjøpt meg ny laptop Asus A8Js med windows xp. Leste et sted at Microsoft har lovt at de som kjøper nye pc skal få med Vista gratis. Stemmer dette? Hvem må jeg i så fall kontakte for å få Vista når den kommer? Der jeg kjøpte eller Microsoft? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 [pirke]det er ikke gratis hvis du betaler for det.[/pirke] Jeg har ikke hørt noe om dette, men det kan godt stemme. Kontakt de du kjøpte den av for informasjon om dette. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 ASUS Vista Upgrade Program Alle maskiner kjøpt med følgende operativsystemer fra og med 26.10.2006 kan oppgraderes til Windows Vista ved lansering i 2007: Operativsystem oppgraderes til ca. kostnad XP Home Vista Home Basic 450 + mva. XP Home Vista Home Premium 650 + mva. XP Media Center Vista Home Premium 35 + mva. XP Pro & Tablet PC Vista Business 35 + mva. Man må visst betale litt for det. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Litt mer her: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=344858 Og som du sier, gratis blir det nok ikke. (Og iallefall ikke med tanke på at du allerede må kjøpe ny pc og en lisens på windows XP for å få lov til å oppgradere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå