gugart Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 har jeg mulighet til å bytte ut et skjermkort vist det er av samme type på en bærbar ? eller er alt intrigert ? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mener at noen Dell modeller kan bytte skjermkort. Bla XPS 1710 og Inspiron 9300/9400. Ellers mener jeg det ikke går å bytte skjermkort, da det er integrert på hovedkortet. En annen ting er at Dell ikke selger skjermkort separat, kun i hele maskiner. Men det skal være mulig å gå tak i disse på e-bay e.l. Håper det hjalp! - Hallvis Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det skal gå an. Hvis det er PCI-Express. Men jeg tror de skjermkortene er vanskelige å få tak i. Jeg taler ting jeg synes folk har sagt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det går vell og bytte viss de ikke er intrigert. Men husk at de fleste maskiner ikke støtter noe kraftigere varmeutvikling enn de alerede har! Samt kan det hende at det er dårlig med plass. Vet at netshop selger noe som ligner på skjermkort for laptops: Netshop KUN FOR NETSHOP M570A maskinen. Fungerer ikke sammen med andre maskiner Geforce go 7800GTX. 256MB minne. Så det er sikkert litt vanskelig. For kjølingen er vell det største problemet! Endret 8. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå