Landeplagen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvor kan jeg finnne Nora Brockstedts låt "Voi Voi"? Trenger ikke å lastes ned. Takk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Sjekk i platebutikken om de har CDer med norske Grand Prix låter. Edit: Låten er fra 1960. Endret 8. november 2006 av PerB Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Denne CDen har både denne og andre sanger: Den Store Norske Grand Prix Samlingen 1960-1985 (2CD) Leverandør: Triola/Musikkoperatørene Sjanger: Pop Format: CD Best.nr.: TNCD20189 DISK 1 01: Voi voi - Nora Brockstedt 02: Ny smart hatt - Torhild Lindal 03: Lille Lilli-Ann fra Lillesand - Nora Brockstedt 04: Tom Pillibi - Sølvi Wang 05: Sommer i Palma - Nora Brockstedt 06: S´il vous plait - Per Asplin 07: Far Cha-Cha - Sølvi Wang 08: Snu deg om - Nora Brockstedt 09: Kom sol, kom regn - Inger Jacobsen 10: Solhverv - Jan Høiland 11: Spiral - Arne Bendiksen 12: En god gammel frikantet vals - Elisabeth Granneman 13: La meg være ung - Wenche Myhre 14: Hvor - Inger Jacobsen 15: Ingen sol finner veil til min gate - Jan Høiland 16: Karusell - Kirsti Sparboe 17: Med lokk og lur - Grynet Molvig 18: Intet er nytt under solen - Åse Klevland 19: Intet er nytt under solen - Grynet Molvig 20: Gi meg fri - Kirsti Sparboe 21: Vims - Kirsti Sparboe 22: Dukkemann - Kirsti Sparboe 23: Skitur - Kirsti Sparboe 24: La la la - Kirsti, Oddvar & Arne 25: Jeg har aldri vært så glad i noen som deg - Odd Børre DISK 2 01: Stress - Odd Børre 02: Vi gratrulerer - Kirtsi, Oddvar & Arne 03: Oj, oj, oj så glad jeg skal bli - Kirsti Sparboe 04: Lena - Odd Børre 05: Den flyvende hollender - Per Müller 06: Lykken er - Hanne Krogh 07: Maxi-Midi-Mini - Gro Anita Schønn 08: På en gammel benk - Kirsti Sparboe 09: Småting - Grethe Kausland & Benny Borg 10: Hva har vel du - Inger Lise Rypdal & Stein Ingebrigtsen 11: Etter deg - Lillian Askeland 12: Å, for et spill - Bendik Singers 13: Hvor er du? - Anne Karine Strøm 14: Afrotid - Bendik Singers 15: Det skulle vært sommer nå - Ellen Nikolaysen 16: Mata Hari - Anne Karine Strøm 17: Casanova - Anita Skorgan 18: Mil etter mil - Jahn Teigen 19: Oliver - Anita Skorgan 20: Sàmid Ædnan - Sverre Kjeldsberg & Mattis Hætta 21: Aldri i livet - Finn Kalvik 22: Adieu - Anita Skorgan & Jahn Teigen 23: Do-Re-Mi - Jahn Teigen 24: Lenge leve livet - Dollie De Luxe 25: La det swinge - Bobbysocks Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Oops... Mente på nettet. My bad. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hos Platekompaniet. Di sier selv du ikke behøver å laste ned, så da er det vel snakk om kjøp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Få noen til å laste ned for deg? F.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå