JFTech Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så synd at Juventus ble degradert, hvis de ikke hadde blitt det hadde de ligget øverst. Den Sorte "Enke" forever!! 7366628[/snapback] På grunn av bestikkelser? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du absolutt vil se på det sånn, så kan du godt fortelle meg de gangene de har vunnet pga bestikkelsene. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mitt svar til overskriften; MAN.UTD Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Verdens beste lag er og vil alltid være Barcelona <3 Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Barcelona er det beste laget i verden nå. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg er så nysgjerrig på hvordan dere kom fram til det. Forklar? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Real Madrid har vunnet Champions League flest ganger opp gjennom åra. De fikk akkuratt verdens beste spiller kåret, og de har en fremragende trener. Selv om de ikke ligger på første plass i Primera Division så er de best langsiktig. Så det er min konklusjon. De ble også kåret til det beste laget i verden på 10år av Fifa, så "what can i say" Det taler for seg selv det! Men er sant at Barcelona tapte VM for klubblag mot Sao Paulo, så sånt sett er Sao Paulo verdens beste lag. Endret 24. desember 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Real Madrid har vunnet Champions League flest ganger opp gjennom åra. De fikk akkuratt verdens beste spiller kåret, og de har en fremragende trener. Selv om de ikke ligger på første plass i Primera Division så er de best langsiktig. Så det er min konklusjon. De ble også kåret til det beste laget i verden på 10år av Fifa, så "what can i say" Det taler for seg selv det! 7569035[/snapback] De har jo ikke vunnet serien på hva er det? Tre sesonger? Verdens beste lag? Aldri. For øyeblikket vil jeg si at Inter troner på toppen. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Real Madrid har vunnet Champions League flest ganger opp gjennom åra. De fikk akkuratt verdens beste spiller kåret, og de har en fremragende trener. Selv om de ikke ligger på første plass i Primera Division så er de best langsiktig. Så det er min konklusjon. De ble også kåret til det beste laget i verden på 10år av Fifa, så "what can i say" Det taler for seg selv det! 7569035[/snapback] De har jo ikke vunnet serien på hva er det? Tre sesonger? Verdens beste lag? Aldri. For øyeblikket vil jeg si at Inter troner på toppen. 7569061[/snapback] Snakker over lengere tid. En slik seiers statistikk som Real Madrid har skal litt å toppe. Disse Trefeene snakker for seg selv, finn et lag i verden som har bedre statistikk enn dette! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Real Madrid har vunnet Champions League flest ganger opp gjennom åra. De fikk akkuratt verdens beste spiller kåret, og de har en fremragende trener. Selv om de ikke ligger på første plass i Primera Division så er de best langsiktig. Så det er min konklusjon. De ble også kåret til det beste laget i verden på 10år av Fifa, så "what can i say" Det taler for seg selv det! 7569035[/snapback] De har jo ikke vunnet serien på hva er det? Tre sesonger? Verdens beste lag? Aldri. For øyeblikket vil jeg si at Inter troner på toppen. 7569061[/snapback] Snakker over lengere tid. En slik seiers statistikk som Real Madrid har skal litt å toppe. Disse Trefeene snakker for seg selv, finn et lag i verden som har bedre statistikk enn dette! 7569098[/snapback] Trofeer spiller ikke så mye rolle når vi snakker om nåtid. Liverpool har 18 seriemesterskap, men hvor lenge siden er det de vant serien? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Trofeer spiller ikke så mye rolle når vi snakker om nåtid. Liverpool har 18 seriemesterskap, men hvor lenge siden er det de vant serien? 7569136[/snapback] Liverpool har aldri vunnet Premier League, de har vunnet 1.Divisjon 18ganger. Men som jeg sa, så har Real Madrid blitt kåret til det beste klubblaget i verden, i det 20.århundre, så hittil er de best ivertfall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Trofeer spiller ikke så mye rolle når vi snakker om nåtid. Liverpool har 18 seriemesterskap, men hvor lenge siden er det de vant serien? 7569136[/snapback] Liverpool har aldri vunnet Premier League, de har vunnet 1.Divisjon 18ganger. Men som jeg sa, så har Real Madrid blitt kåret til det beste klubblaget i verden, i det 20.århundre, så hittil er de best ivertfall. 7569184[/snapback] Ja, jeg er klar over at Premier League ble startet i 92. Jeg skrev seriemesterskap, så jeg er fult klar over at Liverpool har vunnet 18 stk, da under det gamle serienavnet. Syntes det blir helt feil å si at Real Madrid er best, selv om de har 8 Europamesterskap / CL i trofèe-rommet. Det er nå som teller, og Real Madrid har ikke vunnet en dritt de siste tre sesongene, og sliter med å fungere under Capello. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Trofeer spiller ikke så mye rolle når vi snakker om nåtid. Liverpool har 18 seriemesterskap, men hvor lenge siden er det de vant serien? 7569136[/snapback] Liverpool har aldri vunnet Premier League, de har vunnet 1.Divisjon 18ganger. Men som jeg sa, så har Real Madrid blitt kåret til det beste klubblaget i verden, i det 20.århundre, så hittil er de best ivertfall. 7569184[/snapback] Ja, jeg er klar over at Premier League ble startet i 92. Jeg skrev seriemesterskap, så jeg er fult klar over at Liverpool har vunnet 18 stk, da under det gamle serienavnet. Syntes det blir helt feil å si at Real Madrid er best, selv om de har 8 Europamesterskap / CL i trofèe-rommet. Det er nå som teller, og Real Madrid har ikke vunnet en dritt de siste tre sesongene, og sliter med å fungere under Capello. 7569203[/snapback] Jeg er klar over at de sliter litt nå. Men folk sier Barcelona er best fordi de vant Primera Division og fordi de vant CL. Noen sier Liverpool(helt på jordet). Men dette endrer seg hele tiden. Hvordan skal vi komme fram til et lag egentlig. Alle har forkjellige meninger, Så jeg sier at verdens beste klubblag er Sao Paulo ivertfall helt til neste VM for klubblag. Dette kan ingen si noe imot. Kan vi ikke konkludere med det? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Trofeer spiller ikke så mye rolle når vi snakker om nåtid. Liverpool har 18 seriemesterskap, men hvor lenge siden er det de vant serien? 7569136[/snapback] Liverpool har aldri vunnet Premier League, de har vunnet 1.Divisjon 18ganger. Men som jeg sa, så har Real Madrid blitt kåret til det beste klubblaget i verden, i det 20.århundre, så hittil er de best ivertfall. 7569184[/snapback] Ja, jeg er klar over at Premier League ble startet i 92. Jeg skrev seriemesterskap, så jeg er fult klar over at Liverpool har vunnet 18 stk, da under det gamle serienavnet. Syntes det blir helt feil å si at Real Madrid er best, selv om de har 8 Europamesterskap / CL i trofèe-rommet. Det er nå som teller, og Real Madrid har ikke vunnet en dritt de siste tre sesongene, og sliter med å fungere under Capello. 7569203[/snapback] Jeg er klar over at de sliter litt nå. Men folk sier Barcelona er best fordi de vant Primera Division og fordi de vant CL. Noen sier Liverpool(helt på jordet). Men dette endrer seg hele tiden. Hvordan skal vi komme fram til et lag egentlig. Alle har forkjellige meninger, Så jeg sier at verdens beste klubblag er Sao Paulo ivertfall helt til neste VM for klubblag. Dette kan ingen si noe imot. Kan vi ikke konkludere med det? 7569266[/snapback] Man kan vel si at Barcelona er best nå, men overall er Real Madrid best. Internacional slo Barcelona i klubbfinalen, men jeg syntes dette er en lite seriøs turnering, da alle vet at Barcelona er et bedre lag Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Man kan vel si at Barcelona er best nå, men overall er Real Madrid best. Internacional slo Barcelona i klubbfinalen, men jeg syntes dette er en lite seriøs turnering, da alle vet at Barcelona er et bedre lag 7569290[/snapback] Ja det er klart, men men. Er tross alt VM for klubblag Og det er en turnering Endret 24. desember 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
absrambo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det laget som vaNT VM FOR KLUBBlag i fjor er verdens beste lag om eg ikke husker feil tapte barcalona mot et lag fra brazil tror det er interzionale= verdens beste lag. det er ikke mer og si om det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg gir meg blanke i snøen som falt i fjor. Er mange gamle storheter man kan trekke frem da. For tiden er Man U,Chelsea , Barca og Inter de beste. Med et lite trykk på Barca. Lenke til kommentar
Burneyz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg foreslår Barca, Chelsea og Manchester United. Flere som er enig? 7243720[/snapback] Eh, jeg vil si Arsenal. En evig Arsenal supporter <3 1 - 3 vs Liverpool og 3 - 6 vs Liverpool (Anfield) Lenke til kommentar
Burneyz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingen spiller mer elegant og penere enn dem 7254903[/snapback] ManUtd....selv om Arsenal spilte pent for et par år siden kan man ikke leve på gamle tradisjoner. Sier bare antall scorede mål for United jeg... 7258068[/snapback] For et par år siden? Hva faen snakker du om? Har du ikke fulgt med på Arsenal de tre siste årene kanskje? Dem spiller den beste fotballen i hele England. Det påstår både kommentatorer og omtrent alle. Untatt visse folk som deg som ikke følger helt med. Nå kommer du sikkert med masse argumenter som "hvorfor vinner dem ikke da?", jeg mener det jeg sier. Og NÅR Arsenal spiller på sitt beste. Så er det den klart fineste og beste fotballen i verden. Men det er det og holde dette i en flyt og i en gang som dem da greide under 49 unbeaten run! Tenk deg litt om.... Dem har den rekorden de siste 3 årene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ingen spiller mer elegant og penere enn dem 7254903[/snapback] ManUtd....selv om Arsenal spilte pent for et par år siden kan man ikke leve på gamle tradisjoner. Sier bare antall scorede mål for United jeg... 7258068[/snapback] For et par år siden? Hva faen snakker du om? Har du ikke fulgt med på Arsenal de tre siste årene kanskje? Dem spiller den beste fotballen i hele England. Det påstår både kommentatorer og omtrent alle. Untatt visse folk som deg som ikke følger helt med. Nå kommer du sikkert med masse argumenter som "hvorfor vinner dem ikke da?", jeg mener det jeg sier. Og NÅR Arsenal spiller på sitt beste. Så er det den klart fineste og beste fotballen i verden. Men det er det og holde dette i en flyt og i en gang som dem da greide under 49 unbeaten run! Tenk deg litt om.... Dem har den rekorden de siste 3 årene. 7700033[/snapback] Det der gidder jeg ikke svare seriøst på en gang, så mye piss på ett innlegg. Prøv å vær LITT objektiv hadde ikke skadet, makan til fanboy-opplegg. I ditt forrige innlegg mener du at Arsenal er det beste laget i verden, nuff said. Du kommer med patetiske påstander om meg, som du ikke kan bevise eller har peiling på. Endret 11. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå