Gå til innhold

Hvilket lag er verdens beste?

olavh

Anbefalte innlegg

Det var da et lag fra Brasil som vant VM for klubblag og dermed kan smykke seg med tittelen verdensmester.

Hvorfor kommer dere ALDRI innpå Asia og Sør-Amerika i slike diskusjoner? Det er et sinnsykt høyt i SA, så kom ikke å si at "midtsjiktslag" fra England er verdens beste.

For meg personlig finnes det kun en klubb, men jeg er såpass realistisk at Vålerenga ALDRI vil være en maktfaktor internasjonalt.

Chelsea er den klubben med mest penger, og det er jo antagelig den beste stallen i verden. De har enda ikke vunnet noen e-cuper - så kanskje ikke det bare trengs masse penger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da et lag fra Brasil som vant VM for klubblag og dermed kan smykke seg med tittelen verdensmester.

Hvorfor kommer dere ALDRI innpå Asia og Sør-Amerika i slike diskusjoner? Det er et sinnsykt høyt i SA, så kom ikke å si at "midtsjiktslag" fra England er verdens beste.

7259336[/snapback]

Har du lest tråden? På forrige side står det jo nettopp at Sao Paolo vant VM for klubblag, og skulle tilsi at de kunne fått tittelen verdens beste.

Men som flere andre her sier kan man ikke utrope et lag til verdens beste. Det går bare ikke.

Lenke til kommentar

Liverpool hadde hundremillioner sjanser i den kampen og hadde ballen klart mest. Dette tilsier at denne diskusjonen ikke nødvendigvis blir etter engangsresultater, men skjønn (og man kan vel heller ikke kalle Liverpool verdens beste lag, selv om man er Liverpoolfan som meg).

Jeg vet rett og slett ikke hvilket lag som er verdens beste. Det er det som er så bra med fotball. Alle kan slå alle. Jeg vet at Liverpool ville kunne slått hvilket som helst lag i verden, men at de også kunne tapt mot mange. De som er mest stabile over tid, som Barcelona og Chelsea, er vel naturlige forslag.

Lenke til kommentar
Hva med Arsenal? Ingen spiller mer elegant og penere enn dem

7254903[/snapback]

so? du kan spille så fint du vil, men det hjelper faen meg ikke hvis du ikke scorer nok.

7254919[/snapback]

*Host* Thierry Henry *hark*

7267452[/snapback]

Manchester U. 12 27 - 5 31

Chelsea 12 22 - 7 28

Aston Villa 12 15 - 9 21

Bolton 12 12 - 11 21

Portsmouth 12 17 - 10 20

Arsenal 10 16 - 6 18

KREMT***serikkeuttilathanhjelpermye***HOST

Lenke til kommentar
Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United.  Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL.

7276267[/snapback]

nå er det vel ikke så mange som sier at liverpool er verdens beste lag..

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United.  Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL.

7276267[/snapback]

7276278[/snapback]

Er fremdeles en noen som mener det. Greit å være fan av et lag, men er litt drøyt å mene at Liverpool er verdens beste lag forde.

Lenke til kommentar

7276267[/snapback]

7276278[/snapback]

Er fremdeles en noen som mener det. Greit å være fan av et lag, men er litt drøyt å mene at Liverpool er verdens beste lag forde.

7276300[/snapback]

ja, det er litt drøyt, tror de fleste seriøse, oppegående liverpoolsupportere deler mitt syn beskrevet litt lengre oppe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...