qxvrea Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det var da et lag fra Brasil som vant VM for klubblag og dermed kan smykke seg med tittelen verdensmester. Hvorfor kommer dere ALDRI innpå Asia og Sør-Amerika i slike diskusjoner? Det er et sinnsykt høyt i SA, så kom ikke å si at "midtsjiktslag" fra England er verdens beste. For meg personlig finnes det kun en klubb, men jeg er såpass realistisk at Vålerenga ALDRI vil være en maktfaktor internasjonalt. Chelsea er den klubben med mest penger, og det er jo antagelig den beste stallen i verden. De har enda ikke vunnet noen e-cuper - så kanskje ikke det bare trengs masse penger... Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 FC Lyn Oslo er det beste laget i verden. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det var da et lag fra Brasil som vant VM for klubblag og dermed kan smykke seg med tittelen verdensmester. Hvorfor kommer dere ALDRI innpå Asia og Sør-Amerika i slike diskusjoner? Det er et sinnsykt høyt i SA, så kom ikke å si at "midtsjiktslag" fra England er verdens beste. 7259336[/snapback] Har du lest tråden? På forrige side står det jo nettopp at Sao Paolo vant VM for klubblag, og skulle tilsi at de kunne fått tittelen verdens beste. Men som flere andre her sier kan man ikke utrope et lag til verdens beste. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Liverpool hadde hundremillioner sjanser i den kampen og hadde ballen klart mest. Dette tilsier at denne diskusjonen ikke nødvendigvis blir etter engangsresultater, men skjønn (og man kan vel heller ikke kalle Liverpool verdens beste lag, selv om man er Liverpoolfan som meg). Jeg vet rett og slett ikke hvilket lag som er verdens beste. Det er det som er så bra med fotball. Alle kan slå alle. Jeg vet at Liverpool ville kunne slått hvilket som helst lag i verden, men at de også kunne tapt mot mange. De som er mest stabile over tid, som Barcelona og Chelsea, er vel naturlige forslag. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva med Arsenal? Ingen spiller mer elegant og penere enn dem 7254903[/snapback] so? du kan spille så fint du vil, men det hjelper faen meg ikke hvis du ikke scorer nok. 7254919[/snapback] *Host* Thierry Henry *hark* Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva med Arsenal? Ingen spiller mer elegant og penere enn dem 7254903[/snapback] so? du kan spille så fint du vil, men det hjelper faen meg ikke hvis du ikke scorer nok. 7254919[/snapback] *Host* Thierry Henry *hark* 7267452[/snapback] Manchester U. 12 27 - 5 31 Chelsea 12 22 - 7 28 Aston Villa 12 15 - 9 21 Bolton 12 12 - 11 21 Portsmouth 12 17 - 10 20 Arsenal 10 16 - 6 18 KREMT***serikkeuttilathanhjelpermye***HOST Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hehe Arsenal er i bra form om dagen ja! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I mine øyne er Liverpool verdens beste lag, men tror ikke jeg er i posisjon til å avgi et ærlig svar på det der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Per i dag er i allefall ikkje Liverpool blandt verdas beste. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 som Liverpoolfan kan jeg også konstatere at Liverpool ikke er verdens beste lag. Men da KAN slå alle lag i verden, det er noe annet. De er fullt kapable til å vinne CL en gang til, men det er for mye som ikke stemmer i øyeblikket til at de kan vinne mange kamper etterhverandre. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lyn Oslo er det beste laget i verden Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Etter å ha sett på fakta har jeg funnet ut at Rosenborg er det beste klubblaget i verden.. Sikkert ikke veldig mange som er uenige. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United. Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United. Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL. 7276267[/snapback] nå er det vel ikke så mange som sier at liverpool er verdens beste lag.. Endret 13. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United. Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL. 7276267[/snapback] nå er det vel ikke så mange som sier at liverpool er verdens beste lag.. 7276278[/snapback] Er fremdeles en noen som mener det. Greit å være fan av et lag, men er litt drøyt å mene at Liverpool er verdens beste lag forde. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Selv om jeg hodler med Liverpool FC så skal jeg prøve å svare litt seriøst her. Barcelona og Chelsea er gode kandidater, Skal også bli spennende å se hva Liverpool og Lyon får til i CL Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Barcelona eller Chelsea. Kanskje Manchester United. Og kalle Liverpool for verdens beste lag er bare tull. Plis gi et annet argument utenom at de vant CL. 7276267[/snapback] nå er det vel ikke så mange som sier at liverpool er verdens beste lag.. 7276278[/snapback] Er fremdeles en noen som mener det. Greit å være fan av et lag, men er litt drøyt å mene at Liverpool er verdens beste lag forde. 7276300[/snapback] ja, det er litt drøyt, tror de fleste seriøse, oppegående liverpoolsupportere deler mitt syn beskrevet litt lengre oppe Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Her i gården så holder jeg med Arsenal, men Man U og Barcelona er veldig gode kandidater. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Så synd at Juventus ble degradert, hvis de ikke hadde blitt det hadde de ligget øverst. Den Sorte "Enke" forever!! Endret 27. november 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så synd at Juventus ble degradert, hvis de ikke hadde blitt det hadde de ligget øverst. Den Sorte "Enke" forever!! 7366628[/snapback] Pfffft! Juksemaker pipelort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå