Gå til innhold

Spørsmål angående Elkjøp og Xbox360

Eulogy

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av Xbox360 pga Gears of war. Har tittet på elkjøp og der ser jeg at de har tre forskjellige på nettsiden. Den ene er Core versjonen mens de to andre er den pakken med harddisk og alt det andre. Det jeg lurer på er om det er forskjell på det? Den ene koster 2795 mens den andre koster 2995. Noen som vet forskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe såpass ja. Ingen som vet altså? Lurer på en annen ting. Selger Elkjøp fortsatt "gamle" Xbox360? Er det stor sjanse for å få en gammel 360 hvis jeg kjøper nå?

7245714[/snapback]

Er det noe som heter "gamle" xbox360? Trodde de alle fortsatt var like?

Vurderer selv å stikke innom Lkjøp og kjøpe meg en ;)

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at alle de "gamle" 360- konsollene er utsolgt. Det er bare "nye" konsoller som kan kjøpes. Jeg har en gammel fra 05. Den er like stillegående som de "nye" og den har aldri stoppet "fryst" Jeg tror det ikke var noe forskjell på de gamle og nye. Det var bare så mye "stress" rundt x60 når den kom. Det var det som gjore det. :)

Lenke til kommentar
Smart Club selger x360 premium for 2495. Så hvis du har en Smart Club i nærheten burde du selvfølgelig kjøpe den der.

7248336[/snapback]

Folke burde kjøpe den der uasnett, fordi du får gratis frakt :cool:

7253301[/snapback]

finner den ikke på hjemmesidene deres, gjelder det kun butikk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
veldig rart=p kosta 2795kr på elkjøp i skien for den vanlige premium her..  opererer elkjøp butikkene med forskjellig pris?=p

7254752[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...