peter_kaino Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har instalert to stk. win XP 64bit. første reboot fikk jeg valg om hvilket os som skulle starte opp, men andre reboot forsvant dette valget... Hva kan jeg gjøre for å få dette valget tilbake?? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du må sikkert endre noe i boot.ini filen din ta en titt her Det du må endre er mest sannsynlig linjen: timeout=30 Der står det sikkert: timeout=0 Lenke til kommentar
peter_kaino Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Du må sikkert endre noe i boot.ini filen din ta en titt her Det du må endre er mest sannsynlig linjen: timeout=30 Der står det sikkert: timeout=0 7243787[/snapback] Har timeout 30 Skal bare kopiere den nederste linja på boot.ini: multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Professional x64 Edition" /noexecute=optin /fastdetect men hvordan finner jeg ut denne informasjonen? multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1) Hvilken harddisk nr. parisjon nr. osv? Endret 8. november 2006 av peter_kaino Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Slettet, leste feil. Endret 8. november 2006 av hårek Lenke til kommentar
peter_kaino Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Fant ut etter å ha lest på itavisens artikkel på boot.ini ikke ha fast detect bakk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå