Steina Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg har et problem med når jeg skal koble TV-skjermen min til PC'n, ved bruk av S-video --> SCART. Bildet på TV-skjermen blir da dobbelt. Jeg kjører SLI-oppsett, men har også prøvd bare étt skjermkort om gangen, og har prøvd med begge skjermkortene, men samme problemet er der. Når jeg bytter til mitt gamle skjermkort, 6800XT, så virker alt som det skal. Er det noen som vet hva problemet kan være? Det kan da umulig være noe galt med BEGGE 7900GTO skjermkortene mine. EDIT: Forandret topic fra "S-video problemer med 7900gto" - 10.november Endret 10. november 2006 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Etter litt "etterforskning" så tror jeg ikke det er 7900 kortet som er problemet. Når jeg satte inn det 6800XT kortet, så er bildet normalt kun i oppstart, men når Windows hadde startet opp, så var bildet sånn dårlig igjen. Det er ikke akkurat dobbelt bilde, det blir slike rare farger rundt muspekeren og vinduer. Litt vanskelig og forklare uten bilde. Jeg har lurt på om det er TV'n som er problemet, men siden oppstarten vises grei så er jeg usikker. Oppstarten er IKKE ok med 7900gto kortet. Da er bildet sånn rart 100% av tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå