olavh Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette må vel være en av de mest uinteressante cupfinalistene på en god stund. Begge har hat hatt en middelmådig sesong i tippeligaen i år, og jeg regner ikke med en toppkamp på ullevål akkurat. To relativt ukjente lag, spess sandefjord som spiller sin første sesong på øverste nivå på lenge. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heier på FFK jeg, sympatisk og tradisjonsrikt Men ja, uinteressant.. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er fra Fredrikstad så jeg heier på FFK Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg heier på Sandefjord. Det faktum at de kom seg til finale, holdt seg oppe i eliten, og vant over RbK gjør meg bare enda mer sikker Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg heier på Sandefjord.Det faktum at de kom seg til finale, holdt seg oppe i eliten, og vant over RbK gjør meg bare enda mer sikker 7243650[/snapback] Ikke glem att FFK vant 5-1 over RBK i fjor da Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har stor tro på FFK i denne kampen! Måten laget har spilt på i det siste, viser styrke og karakter. Det at laget klarte å berge plassen attpåtil, gjør at de får en real boost med selvtillit, som kommer til å slå positivt ut for laget fra Plankebyen ÅÅhh som jeg gleder meg til jeg skal på Ullevål på søndag! Lenke til kommentar
olavh Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har stor tro på FFK i denne kampen! Måten laget har spilt på i det siste, viser styrke og karakter. Det at laget klarte å berge plassen attpåtil, gjør at de får en real boost med selvtillit, som kommer til å slå positivt ut for laget fra Plankebyen ÅÅhh som jeg gleder meg til jeg skal på Ullevål på søndag! 7245654[/snapback] Jeg tror nok også FFK vinner både kampen og antall supportere på trebunen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det fremdeles biletter til kampen..? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Yeeeeessssss! Første stikk til FFK, som bestilt. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fredrikstad hår åpnet best, både på banen og tribunen.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fredrikstad drar dette lett i havn . FFK patriot selv, så er en finfin dag dette! Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sandefjord var tamme i dag, er veldig skuffet Knarvik og Tegstrøm. Kvisvik viser nok en gang at han er å regne med i viktige kamper. 3 målgivene, det står stor respekt av Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tidenes kjedeligste cup finale? For FFK var det sikkert gøy å se på men for den nøytrale var det et langt gjesp... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Enig i det. Litt merkelig at begge lag virket å spille med altfor høye skuldre, men som FFKfan så felles ingen tårer. Ser nå frem til neste sesong på nytt stadion, og vennelig grusing av motstanderne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette må vel være en av de mest uinteressante cupfinalistene på en god stund. Begge har hat hatt en middelmådig sesong i tippeligaen i år, og jeg regner ikke med en toppkamp på ullevål akkurat. To relativt ukjente lag, spess sandefjord som spiller sin første sesong på øverste nivå på lenge. 7243462[/snapback] Alle lag utenom de fire på topp har vel hatt like middelmådige sesonger da Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis ikke Kvisvik hadde vært med hadde ikke Fredriskstad vunnet. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Joda. Hadde de vel. Da hadde nok bare noen andre tatt dødballene og gjort det nødvendige for at FFK hadde vunnet. Kampen hadde jo blitt veldig annerledes uten mål i åpningsminuttene. Men tror FFK hadde vunnet uansett. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tidenes kjedeligste cup finale?For FFK var det sikkert gøy å se på men for den nøytrale var det et langt gjesp... 7270469[/snapback] Brann - Lyn, for noen få år siden var like kjedelig da. Det er kjipt når finaler blir avgjort i 1.omgang. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 btw, er det noen som veit hvor jeg kan laste ned sangene til cup finalistene? Limewire er jo helt fucka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå