Gå til innhold

FFK-Sandefjord i cupfinalen

olavh

Anbefalte innlegg

Dette må vel være en av de mest uinteressante cupfinalistene på en god stund. Begge har hat hatt en middelmådig sesong i tippeligaen i år, og jeg regner ikke med en toppkamp på ullevål akkurat. To relativt ukjente lag, spess sandefjord som spiller sin første sesong på øverste nivå på lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har stor tro på FFK i denne kampen! Måten laget har spilt på i det siste, viser styrke og karakter. Det at laget klarte å berge plassen attpåtil, gjør at de får en real boost med selvtillit, som kommer til å slå positivt ut for laget fra Plankebyen :)

ÅÅhh som jeg gleder meg til jeg skal på Ullevål på søndag!

Lenke til kommentar
Jeg har stor tro på FFK i denne kampen! Måten laget har spilt på i det siste, viser styrke og karakter. Det at laget klarte å berge plassen attpåtil, gjør at de får en real boost med selvtillit, som kommer til å slå positivt ut for laget fra Plankebyen :)

ÅÅhh som jeg gleder meg til jeg skal på Ullevål på søndag!

7245654[/snapback]

Jeg tror nok også FFK vinner både kampen og antall supportere på trebunen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Enig i det. Litt merkelig at begge lag virket å spille med altfor høye skuldre, men som FFKfan så felles ingen tårer. Ser nå frem til neste sesong på nytt stadion, og vennelig grusing av motstanderne :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette må vel være en av de mest uinteressante cupfinalistene på en god stund. Begge har hat hatt en middelmådig sesong i tippeligaen i år, og jeg regner ikke med en toppkamp på ullevål akkurat. To relativt ukjente lag, spess sandefjord som spiller sin første sesong på øverste nivå på lenge.

7243462[/snapback]

Alle lag utenom de fire på topp har vel hatt like middelmådige sesonger da :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...