Mortis360 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har planer om å bytte ut den eksisterende kjøleren min da denne støyer en del (Zalman CNPS7700AlCu) med en Zalman CNPS9500 LED. Var så smart at jeg kasta den sorte feste rammen rundt kjøleren, så hovedspørsmålet er om jeg kan montere denne kjøleren uten? Hovedkortet er ett ASUS A8N-SLI Premium, det skal være kompatibelt ifølge Zalman, men hovedspørsmålet er om jeg vil få montert denne uten den sorte plastikk rammen? ~ Medion Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror man trenger denne ja, det er med med monterings rammer, men det er vel for de andre socket'ene? Er veldig usikker her. Jeg tror jeg har en slik en til overs fra et defekt HK. Så hvis du trenger en kan du sikkert send en PM...? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Takker for all hjelp, sendte også mail til Zalman igår og fikk dette hyggelige svaret: Dear Morten, Thanks for your enquiry. Yes, you don’t need original bracket which came with your mobo. We also supply with our own installation kit that will enable you to install our cooler without any other parts. Enjoy! Support/Zalman ~ Medion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå