lynils Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Noen venner av meg mobbet meg fordi maskinen min er dårlig. Jeg var på lan i helga der jeg overraskende fikk til spillet Battlefield, noe vennene mine ikke trodde var mulig. Jeg spiller spill som Max Payne, OF og alle de nye spillene på medium. Så lenge jeg får spillt spille er det OK!!! Maskinen er 4 år, har kjøpt på ram og grafikkort. Skal jeg ta meg i skinnet og kjøpe meg ny maskine eller skal jeg kjøpe meg en ny? Og var lenge kan jeg stole på maskinens ytelse? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ka CPU er det du har på pc'n? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg tviler på at du klarer å dra maks grafikk i alle spill med den pc'en der, men er du fornøyd så er det ikke noe problem. Det er ikke så mye penger som du behøver for å få en meget merkbar oppgradering heller... for f.eks. 4000kr er du veldig langt på vei hvis du velger å oppgradere den pcen du allerede har. Hovedkort, ram, prossesor og ja kanskje tilogmed skjermkort og ps.. det er jo snart jul :smile: Lenke til kommentar
lynils Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 På forhånd GOd JUL :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Bruk emnefeltet fornuftig. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg