abene Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Microsoft kjøpte opp Winternals Software og Sysinternals i sommer. Nå er flyttingen av programvaren ferdig. Les mer Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Får håpe at Microsoft ikke begynner å ta seg betalt for programvaren. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Får håpe at Microsoft ikke begynner å ta seg betalt for programvaren. 7244110[/snapback] Ja, den uroen må du nok leve med en stund framover. (Kanskje til evig tid?) Foreløpig er i hvert fall Sysinternals-greiene gratis. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Men hva har sjedd med ERD Commander? Det er den jeg finner mest nyttig. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Uah, er Sysinternals kjøpt opp av MS? PSkill er jo et yndlingsprogrammene mitt . Håper ikke MS bloater det til. Endret 8. november 2006 av xNINJA Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men hva har sjedd med ERD Commander? Det er den jeg finner mest nyttig. 7244292[/snapback] Via Google: Winternals edit: Winternals og Sysinternals er vel ikke helt det samme .... Endret 8. november 2006 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 edit: Winternals og Sysinternals er vel ikke helt det samme .... 7244428[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå