Gå til innhold

Enermax viftestyring

theyoytoy

Anbefalte innlegg

Har sett at det har vært mye snakk om viftestyring til Enermax vifter, men jeg har ikke sett at det har kommet noe forslag til hva som kan brukes om man ønsker å bytte ut de orginale som er på viftene.

Har lyst til å bytte disse ut slik at jeg ikke trenger å åpne kabinettet hver gang jeg skal stille på de.

Noen spesifike forslag til hva jeg kan bruke og hvor jeg får kjøpt dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en Enermax med regulering av hastigheten, men dimmeren var av så dårlig kvalitet at jeg måtte flytte kontakten fra strømforsyningen til hovedkortet for ikke å få forstyrrelser i signalkjeden på lydkortet. Enermax'n er nå tatt ut av tjeneste og erstattet av en stillegående Papst.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-13 01:29, skrev rondespiret:

Kjøpte en Enermax med regulering av hastigheten, men dimmeren var av så dårlig kvalitet at jeg måtte flytte kontakten fra strømforsyningen til hovedkortet for ikke å få forstyrrelser i signalkjeden på lydkortet. Enermax'n er nå tatt ut av tjeneste og erstattet av en stillegående Papst.

Samme problem faktisk...

jeg løste det vet å teipe den hvite ledningen men 10kohm potmeteret på fast til chassiset nesten hele veien frem til ut hullet sitt... det hjalp ikke å bytte strømkilde for min del...

enemaxen til salgs? 80, 92 el 120mm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen som vet hva jeg kan bruke????

Lurte på om jeg skulle bruke en bryter 7/12v/av. Stille vifta på fullt som stille strømmen med bryteren, siden ingen han noen forlag til hva jeg kan bruke.

Hadde vært fint om jeg hadde sluppe å ha en bryter og heller hatt noe som jeg kunne stille etter ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...