endrebjo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Lungemos ser ut og smaker nesten likt som kjøttdeig. Det tilberedes på samme måte også. Var det navnet som skremte deg, eller prøvde du faktisk å spise det også? Lenke til kommentar
musLink Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Smakte da på det. En knudrete massen med masse krydder. Skeptisk. Kan ikke si mosen minnet meg så mye om kjøttdeig men.. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Var med en kompis hjem. Der ble jeg servert middag. Lungemos. Sa pent i fra at dette var ikke mat for meg. Vart ingen sure miner av den grunn. Asoris, flink du er. Pusser vinduer. Nye kjøkkengardiner? 7530270[/snapback] Haha, om litt er kaffen klar. Lungemos. Høres ikke mye fristende ut nei, men kan ikke avskrive det før jeg har prøvesmakt. Røkte middagspølser, er det noe i at det er i disse en finner "avfallet" fra slakten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg pleier å være ganske tøff når det gjelder ny og skummel mat, og klarer stort sett å presse ned mat jeg ikke liker i store nok mengder til at jeg i hvertfall ikke virker frekk. Dette er først og fremst med folk jeg kjenner dårlig. Med bedre venner/nær familie o.l. er jeg stort sett ærlig, men prøver i hvertfall først. Og understreker at det er retten man ikke liker, og at det ikke har noe med kokken å gjøre. I verste fall får man skylde på en obskur matallergi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå