eught Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er det noen som har fått med seg hvilke julekalendre de ulike tv-stasjonene skal vise? Har hørt rykter om at NRK skal vise Jul i Blåfjell 2. Personlig hadde jeg håpet på Skomakergata (av nostalgiske grunner). Men jeg aner ikke hva TV2 skal vise, og om TVNorge skal vise noe som helst. Er det noen som har svar på mine spørsmål? Mvh. eught Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Tror TV2 skulle sende noe samiske greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg vil gjærne ha skomakergata igjen. Og "Drømmen om Narnia". Det er faktisk artig å stå opp å se på tøffe-tøfflus og jon blund. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Skomakergaten og Drømmen om Narnia er evige klassikere.. Drømmen om narnia kommer nok helt sikkert garantert til å gå om morgenen, men Skomakergata er jeg usikker på. Men i fjor var det digg 20 minutter om kvelden da Nissene på Låven var på tv :smile: Men nå har jeg alle episodene på Divx, så jeg bryr meg ikke om de går i reprise eller ei. Ja, jeg tok dem opp på videokasetter i fjor, og nå har jeg fått dem inn på pcen og konvertert dem til divx-formatet. Skikkelig god kvalitet. :smile: Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kan fortelle dere som liker jul i skomakergaten at den kommer på dvd iløpet av denne eller neste måned.. iallfall etter det jeg har hørt...... men jo.. skomakergaten er skikkelig bra julekalender.... så jo på den når jeg var mindre.... NRK sender visst noe som heteer Jul på månetoppen i år.. det er noe nytt.... men ligner på blåfjell... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Asbjørn T. skrev (2002-11-12 12:28):Kan fortelle dere som liker jul i skomakergaten at den kommer på dvd iløpet av denne eller neste måned.. iallfall etter det jeg har hørt...... men jo.. skomakergaten er skikkelig bra julekalender.... så jo på den når jeg var mindre.... NRK sender visst noe som heteer Jul på månetoppen i år.. det er noe nytt.... men ligner på blåfjell... Huff, de nye julekalenderne er så dårlig! De gamle var koselige og personlige. Nå handler det bare om nisser og blå fjell! :sad: Skomakergata var konge! ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 joda, men dere glemmer vel ikke The Julekalender Også den med den færgen med svelå :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-11-12 12:48):joda, men dere glemmer vel ikkeThe JulekalenderOgså den med den færgen med svelå :smile: The julekalender og Julefergå er også konge! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 "Skomakergaten" og "Drømmen om Narnia" og "The Julekalender" er mine favoritter. Dere har sikkert hørt rykter om det allerede, men jeg har nettopp rippet "Travellin' Strawberry's - Song from the Julekalender" til mp3-er, og jeg koser meg med de hver dag som går... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Si meg B|Real? Er du ikke helt frisk? Skomakergata er da ikke noe å se på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-11-12 16:31):Si meg B|Real? Er du ikke helt frisk? Skomakergata er da ikke noe å se på. Tuller du? Jeg er så frisk som det går an. :wink: Skomakergata er det beste julekalenderen ever! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 20:38, skrev eught:Er det noen som har fått med seg hvilke julekalendre de ulike tv-stasjonene skal vise? NRK: jul på forum.hardware.no TVN: Nerdene på låve(la)n. :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 17:26, skrev Anders Leipsland: Quote: Den 2002-11-11 20:38, skrev eught: Er det noen som har fått med seg hvilke julekalendre de ulike tv-stasjonene skal vise? NRK: jul på forum.hardware.no TVN: Nerdene på låve(la)n. :smile: Akkurat :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 tv2 skal vise wazelin bilknusers :sad: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 10:57, skrev Robkvi:Skomakergaten og Drømmen om Narnia er evige klassikere.. Drømmen om narnia kommer nok helt sikkert garantert til å gå om morgenen, men Skomakergata er jeg usikker på.Men i fjor var det digg 20 minutter om kvelden da Nissene på Låven var på tv :smile:Men nå har jeg alle episodene på Divx, så jeg bryr meg ikke om de går i reprise eller ei. Ja, jeg tok dem opp på videokasetter i fjor, og nå har jeg fått dem inn på pcen og konvertert dem til divx-formatet. Skikkelig god kvalitet. :smile: Jeg kjenner en av de som var med i 2 episoder der.. Einar Slyngstad heter han.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 De skulle ha laget The Juldekalender 2! Den er den beste julekalender serien som noen gang er laget. Maken til atmosfære finner du ikke. Skomakergaten har eg adlri giddet å se på men det kan være eg skal se den i år hvis tv2 skal sende wazelin bilknusers. Er det noen som forsatt har den cd'n til the julekalender? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Finnes svært få dugendes julekalendere på TV. skomakergata, The Julekalender og Julefergå er vel det beste. Nissene på låven var OK, men jeg ble ikke så engasjert. Jul i blåfjell er vel noe av det dårligste som noengang er produsert. Forresten så er alt starring Huset med det rare i søppel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hah! jeg skal kose meg med Nissene på låven på svensk kanal 5. Nissene på loven er så ufattelig bra... BTW; det er kun The Julekalender som er bra av de andre, rart at de ikke sender den i reprise snart. (Julefergå var litt bra, hvis vi ser bort i fra de nedi vannet) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: (Julefergå var litt bra, hvis vi ser bort i fra de nedi vannet) Hææ er du rasist ditt svin? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Tidig de da.. Spilte på instrument, ofret blomster og feis så det ljomet etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå