Gå til innhold

Hvilke julekalendre på TV i år?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått med seg hvilke julekalendre de ulike tv-stasjonene skal vise? Har hørt rykter om at NRK skal vise Jul i Blåfjell 2. Personlig hadde jeg håpet på Skomakergata (av nostalgiske grunner). Men jeg aner ikke hva TV2 skal vise, og om TVNorge skal vise noe som helst. Er det noen som har svar på mine spørsmål?

Mvh.

eught

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skomakergaten og Drømmen om Narnia er evige klassikere.. Drømmen om narnia kommer nok helt sikkert garantert til å gå om morgenen, men Skomakergata er jeg usikker på.

Men i fjor var det digg 20 minutter om kvelden da Nissene på Låven var på tv :smile:

Men nå har jeg alle episodene på Divx, så jeg bryr meg ikke om de går i reprise eller ei. :roll:

Ja, jeg tok dem opp på videokasetter i fjor, og nå har jeg fått dem inn på pcen og konvertert dem til divx-formatet. Skikkelig god kvalitet.

:smile:

Lenke til kommentar

Kan fortelle dere som liker jul i skomakergaten at den kommer på dvd iløpet av denne eller neste måned.. iallfall etter det jeg har hørt...... men jo.. skomakergaten er skikkelig bra julekalender.... så jo på den når jeg var mindre.... NRK sender visst noe som heteer Jul på månetoppen i år.. det er noe nytt.... men ligner på blåfjell...

Lenke til kommentar

Quote:

Asbjørn T. skrev (2002-11-12 12:28):

Kan fortelle dere som liker jul i skomakergaten at den kommer på dvd iløpet av denne eller neste måned.. iallfall etter det jeg har hørt...... men jo.. skomakergaten er skikkelig bra julekalender.... så jo på den når jeg var mindre.... NRK sender visst noe som heteer Jul på månetoppen i år.. det er noe nytt.... men ligner på blåfjell...

Huff, de nye julekalenderne er så dårlig! De gamle var koselige og personlige. Nå handler det bare om nisser og blå fjell! :sad:

Skomakergata var konge! ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-12 17:26, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-11-11 20:38, skrev eught:

Er det noen som har fått med seg hvilke julekalendre de ulike tv-stasjonene skal vise?

NRK: jul på forum.hardware.no

TVN: Nerdene på låve(la)n.

Akkurat :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-12 10:57, skrev Robkvi:

Skomakergaten og Drømmen om Narnia er evige klassikere.. Drømmen om narnia kommer nok helt sikkert garantert til å gå om morgenen, men Skomakergata er jeg usikker på.

Men i fjor var det digg 20 minutter om kvelden da Nissene på Låven var på tv :smile:

Men nå har jeg alle episodene på Divx, så jeg bryr meg ikke om de går i reprise eller ei.
:roll:

Ja, jeg tok dem opp på videokasetter i fjor, og nå har jeg fått dem inn på pcen og konvertert dem til divx-formatet. Skikkelig god kvalitet.

Jeg kjenner en av de som var med i 2 episoder der.. Einar Slyngstad heter han..

Lenke til kommentar

De skulle ha laget The Juldekalender 2!

Den er den beste julekalender serien som noen gang er laget. Maken til atmosfære finner du ikke. Skomakergaten har eg adlri giddet å se på men det kan være eg skal se den i år hvis tv2 skal sende wazelin bilknusers. Er det noen som forsatt har den cd'n til the julekalender? :lol:

Lenke til kommentar

Finnes svært få dugendes julekalendere på TV. skomakergata, The Julekalender og Julefergå er vel det beste. Nissene på låven var OK, men jeg ble ikke så engasjert.

Jul i blåfjell er vel noe av det dårligste som noengang er produsert. Forresten så er alt starring Huset med det rare i søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...