Joachim_F Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Roboblitz er det første PC-spillet som bruker Unreal Engine 3. Nå er det lansert, og du kan teste det. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bra grafikk er det sikkert. men er det gøy? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bra grafikk er det sikkert. men er det gøy? 7245553[/snapback] Det er jo bare å prøve for å finne det ut. Personlig synes jeg det hører svært morsomt ut, syke våpen uten særlig respekt for sannsynlighet er alltid gøy, Worms beviste det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Æsj, merker at maskina begynner å få rynker her. Det krever pixel shader 2.0b, og mitt "eld-gamle" 9800 PRO har bare 2.0 Nå har jeg ikke sett noen screenshots av roboblitz, men det faktum at jeg spiller Dark Messiah i 1280x1024 skulla da bevise at det i hvert fall er nok power til å dra moderne spill ok. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: 7268251[/snapback] Dette er ikke noe krevende spill, og det kommer til Xbox Live Arcade til våren og blir ikke et fullprisspill Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Undead,12/11-2006 : 13:10]Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: 7268251[/snapback] Dette er ikke noe krevende spill, og det kommer til Xbox Live Arcade til våren og blir ikke et fullprisspill 7269663[/snapback] Det er fortsatt Unreal 3 Engine. Den motoren som skal utnytte PS3 og Xbox 360'en til maks. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Undead,12/11-2006 : 13:10]Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: 7268251[/snapback] Dette er ikke noe krevende spill, og det kommer til Xbox Live Arcade til våren og blir ikke et fullprisspill 7269663[/snapback] Det er fortsatt Unreal 3 Engine. Den motoren som skal utnytte PS3 og Xbox 360'en til maks. 7272036[/snapback] Har du tenkt på at de kanskje ikke bruker alle elementene i Unreal 3 motoren i dette spillet? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Undead,12/11-2006 : 22:02] Undead,12/11-2006 : 13:10]Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: 7268251[/snapback] Dette er ikke noe krevende spill, og det kommer til Xbox Live Arcade til våren og blir ikke et fullprisspill 7269663[/snapback] Det er fortsatt Unreal 3 Engine. Den motoren som skal utnytte PS3 og Xbox 360'en til maks. 7272036[/snapback] En spillmotor fungerer som en ramme og sandkasse, det er opp til utvikleren hva han vil fylle den med og hvilke elementer han vil ta nytte av. Endret 12. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Undead,12/11-2006 : 22:02] Undead,12/11-2006 : 13:10]Hvis Unreal Engine 3 ikke krever mer, ser det ut som PCen har gått forbi konsollene på hva de takler allerede. Kjørte alt på fult uten problemer og uten physic X kort. Latterlig egentlig siden Unreal Engine 3 skal være next gen :!: 7268251[/snapback] Dette er ikke noe krevende spill, og det kommer til Xbox Live Arcade til våren og blir ikke et fullprisspill 7269663[/snapback] Det er fortsatt Unreal 3 Engine. Den motoren som skal utnytte PS3 og Xbox 360'en til maks. 7272036[/snapback] Har du tenkt på at de kanskje ikke bruker alle elementene i Unreal 3 motoren i dette spillet? 7272109[/snapback] So? Se bare på Crysis da og Project Offset. Crysis kan min pc kjøre på fult (uten direct x 10 grafikken). Et nytt grafikk kort og det er allerede bedre grafikk enn konsollspillene. Ja, jeg snakker utifra systemkravene som er blitt gitt ut. Uansett, hvis vi tenker tilbake på ps2 og xbox 1, så tok det heller lang tid før grafikken på pcen ble like god. Men med den utviklingen til pcindustrien ser det ut som PCen allerede er på vei forbi konsollene. Se bare på grafikken i dette spillet som demoen er til, det er tilogmed bare en brøkdel av det vi kan vente oss videre. Endret 13. november 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) At PC'en alltid vil kunne gi bedre grafikk enn konsoll er det ingen som har nektet for. Dette er en ren selvfølge, da den har utskiftbar hardware. Endret 13. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg