Andreas3625 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. jeg har hatt problemer med pc'n min ganske lenge nå. men for noen dager siden begynte den å fryse, så måtte jeg starte den på nytt. Det skjedde når som helst, selv om jeg var på nettet eller spillte. Men, nå starter ikke pc'n lenger. skjermen er helt svart, og det kommer ingen pip. i går startet den plutselig, så jeg kom inn i biso, før den frøs igjen. Jeg må vite hva som er problemet, siden jeg skal på et stort lan snart. Jeg tror selv det kan være psu eller skjermkortet, men er ikke sikker? Hva skal jeg gjøre? Jeg har Asus A8N32-SLI, Geforce 6800gt, amd 3500, 500w psu Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg syntes også det hørtes ut som PSU-problem. kanskje du har en ekstra du kan teste eller få låne. Ellers så hender det at det han være lurt å støvsuge litt ved vifter og kjøleribber - og selfølgelig sjekke at allet kontakter sitter skikkelig i. Både inne i kabinettet og den som går til PSUen Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 hei. takk for svar. jeg har selvfølgelig sjekket alle kabler osv. men har bare en 300w psu ekstra.. og det er kanskje litt lite. så vet ikke hv jeg skal gjøre Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hei. takk for svar. jeg har selvfølgelig sjekket alle kabler osv. men har bare en 300w psu ekstra.. og det er kanskje litt lite. så vet ikke hv jeg skal gjøre 7243293[/snapback] viss du har mindretall med disker osv er det ikke så farlig Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 den 300w psu'n var ødelagt. så bør jeg satse på å kjøpe en ny psu? det kan jo være noe annet som er feil også..hvis det ikke er psu'n, så er det jo 500 spenn bortkastet. trenger noen gode råd:) Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ingen som har noe lurt å si?? Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva med å låne en av en venn/bekjent? Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 oki... i morra skal jeg prøve å ett annet skjermkort. Ingen som gadd å ta ut psu sin. så fikk ikke prøvd en annen en. men nå har jeg funnet ut at restart knappen ikke funker lenger heller. så det kan ikke være hovedkortet det er noe feil med a?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå