Gå til innhold

Første PS3 IGN anmeldelse! GENJI!

Sakic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Totalt uinteressant spill. Ingen konsoll-selger, det er sikkert. Kan noen forklare meg disse "giant crabs" og "real-time weapon change"-greiene? Nysgjerrig på hvor morsomhetene stammer fra.

7243222[/snapback]

Sjekk ut Sonys pressekonferanse fra E3 i år. Værste er at det er nesten like morsomt nå som da :)

Lenke til kommentar

Ja Krabber har for meg fått ein ny og evig assosiasjon, takker E3 05 for den!

Men joda, spillet ser da ut som eit xbox spill med mye bloom etc. Kameraet var vel heller ikkje noe å sprette korker for. Slår vel likevel bra ann i Japan da ;)

Men er godt ting begynner å løsne for allfor for PS3 lanseringen :D

Lenke til kommentar

Skjermbildene hos IGN er 1280x720 - ikke 1080p. Er kanskje ikke stoette for det? For jeg ville tro at dem hadde tatt skjermbilder saa flotte som mulig. Google paa Genji og 1080p ga meg heller ikke noe fornuftig. Noen som vet om det har 1080p stoette?

-

Per Christian

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan de får 8.0, 8.5, 8.0, 6.0 og 7.0 til å bli 6.0

En ting er at gameplayet kanskje ikke er så bra, men når de andre elementene er oppe i 8 og 8,5 burde det løftet karakteren litt.

7243813[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo ikke et gjennomsnitt av de øvrige karakterene og i tillegg er gameplay ganske vikig

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan de får 8.0, 8.5, 8.0, 6.0 og 7.0 til å bli 6.0

En ting er at gameplayet kanskje ikke er så bra, men når de andre elementene er oppe i 8 og 8,5 burde det løftet karakteren litt.

7243813[/snapback]

det er ikke en matematisk formel. noe teller mer en det andre. er helt avhengig av den subjektive meningen til anmeldern.

Lenke til kommentar
Totalt uinteressant spill. Ingen konsoll-selger, det er sikkert. Kan noen forklare meg disse "giant crabs" og "real-time weapon change"-greiene? Nysgjerrig på hvor morsomhetene stammer fra.

7243222[/snapback]

Hehe, dette presterte foredragsholder, som presenterte Genji å seie på E3 konferansen. "Real Time Weapon Change" var ein av dei nye innovative featurene som kun var mogleg på PS3. :)

PS3, det går mykje i sanntid der.

Uansett, spelet såg ubrukeleg ut. Men det kjem alltid mykje søppel med nye konsollar :)

Edit: den videoen, "Lackluster Sony E3 conference" blir aldri gammal! :!:

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Det er vel ingen som hadde de helt store forventningene til dette spillet.

Det kommer jo flere store tittler ved launch. Dette er nok et spill for de spesielt interesserte.

7244077[/snapback]

Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og jeg er ikke spesielt intressert.

Dette er et typisk "ps2" spill som jeg mangler på min "360"

At dette fikk 6 var en kjempeskuffelse for meg.

Tror også mange andre hadde forventninger til dette spillet da det er et typisk "ps" spill (les: onimusha, dmc, god of war, samurai (+++))

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som hadde de helt store forventningene til dette spillet.

Det kommer jo flere store tittler ved launch. Dette er nok et spill for de spesielt interesserte.

7244077[/snapback]

Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og jeg er ikke spesielt intressert.

Dette er et typisk "ps2" spill som jeg mangler på min "360"

At dette fikk 6 var en kjempeskuffelse for meg.

Tror også mange andre hadde forventninger til dette spillet da det er et typisk "ps" spill (les: onimusha, dmc, god of war, samurai (+++))

7244318[/snapback]

Tja... DMC4 og Ninja Gaiden Sigma kommer jo. Jeg hadde iallfall ingen planer om å kaste bort penger på dette spillet.

Det virket alt for halvhjertet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...