Kong Kord Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Neste uke skal Newton og jeg til Bergsala i Oslo for å teste Wii. I den forbindelse skulle vi gjerne kommet i kontakt med en 14-15 åring som gleder seg til Wii kommer, og som er i stand til å formidle dette. Dette vil bli en reportasje i Newton der det er to entusiaster som spiller på Wii og som forteller hva som er bra og dårlig. (= den som melder seg og meg) Send meg gjerne en PM om du har lyst, eller om du vet om noen som du veit vil være med på noe slikt. NB! Opptak blir gjort på dagtid 15. November. EDIT: Da har vi valgt ut ett par stykker. Takk for interessen. Endret 10. november 2006 av Kong Kord Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har jo allerede testet Wii og fylte akkurat 16 år så dette er nok utelukket. Men hadde det ikke vært lurt å legge ut dette på Nintendo.no-forumet? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skal vi se, da har jeg ryddet bort vel 15 innlegg, nestemann som kommer med fanboy-uttalelser og generelt svada og da SPESIELT de av dere som allerede har fått slettet innlegg i denne tråden blir utestengt i 3 dager. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Går det greit om mn er 13 år? Du/dere burde poste dette på Nintendo.no forumet.... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fanboy ditt fanboy datt. Slutt med dette tullet. Dette høres interessant ut Kong kord, og jeg passer perfekt inn i aldersgruppen, desverre er jeg for tiden bosatt hos mor i Bergen. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hvor er opptaket?, jeg er 14, 15 i februar og bare gleder meg sinnsykt til Wii :!: Bor i nærheten av Trondheim og opptaket er vell i Oslo? eller? Om meg: Jeg er en gutt som bor i Selbu Kommune. (sikkert den eneste på min alder som bryr meg om It) Jeg liker å spille video spill og spille gitar. Jeg har en Playstation 2 og en Gamecube og jeg liker også å stå på snowboard og er med på fotball. Jeg liker alt mulig ballspill, men liker også å chatte og spille på data. Jeg har 2 gitarer og disse er veldig gode å spille på Så jeg har veldig lyst på å prøve Wii Så jeg gleder meg sinnsykt mye til Wii og også Ps3, Jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe, men det finner jeg sikkert ut. Endret 8. november 2006 av Mindfreak92 Lenke til kommentar
Kong Kord Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Da har vi valgt ut ett par stykker. Takk for interessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå