Nicotin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Mine første dråpebilder med en viss fokus! Jeg vet at dette kanskje det mest uorginale inne fotografering, men jeg er fortsatt på det stadiet der jeg leker meg med forskjellige teknikker og sjangre. Jeg er godt fornøyd med bildene og måten blitzen har fjernet bakgrunnen. Endret 8. november 2006 av Nicotin Lenke til kommentar
maxM Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Bilde nr. 2 var veldig stilig Så først bare dråpen, men når du ser at det er vann med brusninger blir det mer spenning i bildet. Veldig bra mener jeg. Bilde nr.1 er ikke like spennende. Du har plassert krona er fint i bildet, men det er ikke like spennende som det andre. Endret 8. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Wow. Har egentlig ikke så mye å si, annet enn at jeg likte begge bildene veldig godt. Pene og skarpe. Flott med fargene i bakgrunnen på bilde 2. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har en god måte "å sette opp studio" for å ta slike bilder? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg likte begge, ganske orginale til dråpebilder å være, den øverste ser ut som ett menneske som står på mynten og holder ett barn. Ang studio\tips har jeg bare standardleksa å komme med: "Plasser en bolle\glass\kasserolle på ett enfarget underlag mot en bakgrunn i samme farge i et rom med dempet belysning og sørg for at blitsen og eventuell makromodus er aktivert. Fokuser mot ca. der dråpen vil treffe vannet og drypp\sprut og knips i vei!" Det er jo forresten en egen dråpetråd her i Bildekritikken om du søker, der finnes det nokk evig med tips og inspirasjon. Endret 9. november 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Bilde nr 1 var best etter min mening. Det var enkelt og stilfult med kullsvart bakgrunn og de lyse dråpene. Litt uskarpt, men det gjør ingenting. Nydelig! Redigert: Det beste dråpebildet inne på dette forumet! Endret 9. november 2006 av Autoxave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå