Gå til innhold

liten og trygg


Nicotin

Anbefalte innlegg

post-57922-1162979177_thumb.jpg

 

Her er mitt første bilde på diskusjon.no

 

Min interesse for foto har økt veldig det siste halvåret, selvom jeg fortsatt er amatør hobbyfotograf er det gøy å se progresjon i sine egne bilder.

 

Hadde vært gøy med litt tilbakemeling på bildene jeg legger inn, slik at min erfaring og bildekvalitet øker.

 

---------

 

Hei igjen!

 

Morsomt med så mange kommentarer på bildet mitt, Tusen takk.

 

Her et forsøk på å sprite opp bildet litt som noen har ønsket seg.

 

post-57922-1163700773_thumb.jpg

 

Jeg er usikker på hvilken versjon som er best.

Endret av Nicotin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt at alle automatisk assosierte det med nark, bildet kunne jo like gjerne hett "diabetiker om høsten".  :p

7243750[/snapback]

 

 

Eller "En bolers telttur" He.He.

 

Men On Topic, Velkommen til forumet, håper vi får se mye av denne kvaliteten fremover, godt bilde, fin gjennomføring.

Lenke til kommentar

Må si meg uening med resten gjengen her.

 

Bladet tar mye av fokus bort fra det du ønsker å formidle da det er så dominerende og for kontrastfylt til resten av bildet.

Bildet får ikke frem noe skremmende eller negativt, jeg ser en brukt sprøyte som er utrolig skitten og som sikkert har ligget der en god stund. Utover dette får jeg ingen entydige assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Må si meg uening med resten gjengen her.

 

Bladet tar mye av fokus bort fra det du ønsker å formidle da det er så dominerende og for kontrastfylt til resten av bildet.

Bildet får ikke frem noe skremmende eller negativt, jeg ser en brukt sprøyte som er utrolig skitten og som sikkert har ligget der en god stund. Utover dette får jeg ingen entydige assosiasjoner.

Enig, første gang jeg kikket på bildet så jeg ikke sprøyten i det hele tatt, bladet tok mye oppmerksomhet. Tror bladet burde vært tonet ned, og resten boostet opp litt, hvis dere skjønner...
Lenke til kommentar

Jeg er diabetiker og det der er overhodet ikke noen sprøyte som vi diabetikere bruker. Ikke sammenlikn det med narkomane. Fysj! At det i det hele tatt kunne assosieres med diabetes er helt på trynet.

 

Bildet var veldig bra! Du har fått frem budskapet veldig godt og fargene + utsnittet i den "forbedrede" versjonen er veldig "my cup of tea".

 

Bra jobba! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...