SkyMarshall Arts Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jau, tenkte jeg skulle legge ut den her for moro skyld. Er ikke bare trance som blir laget av meg da, så må jo se hva responsen på dette her får her. I tillegg til dunk-dunk musikk så lager jeg gjerne norsk vokalt kødd som er moro på fest og kan involvere kompiser. Orginalen er da selvfølgelig av Fool's Garden, og sangen heter Lemon Tree. Jeg lagde hele greia fra bunn på min egen måte, ved hjelp Kompakt VST'n til NI, Battery 2 og Cubase SX3 som sequencer. Jeg har da skrivi den voksne teksten, og synger vokalene. To kompiser er også med som backing og diverse effekter. Bare rør, og moro er det. Så her har dere sangen om Feite Kåre! (ja den er forstyggelig barnslig ... å det er poenget ... hehe) Download "Feite Kåre" Her! Endret 8. november 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Genial sang da.. Du er kreativ du ja.. *********** Du burde kanskje lage mer i denne genren, eller!? Endret 8. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Er vel ikke akkurat første gangen ->(diskret link) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 ja fy faen denne låta var rå den. stå på. fy faen dette var bra haha lo da jeg hørte den. teksta eide. stå på. sender deg pm ang et spm:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 :!: Helt konge ! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Geinalt, rett og slett genialt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Genialt. Du er rett og slett Genial SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hehe jammen det er bra å høre Moro å lage litt annet enn det "seriøse" hele tiden også, samt at det er like utfordrende å lage tekster som hopper avgårde og flyter litt. Skal svare deg nå Dilly! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Enda en bra sang av deg Skymarshal! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Takk takk! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 "speller world of warcraft er det eneste han kan" "ingen jente har vært nær hans bitte lille tisseman" råå låt Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Genialt, genialt, GENIALT! Utrolig sinnsykt veldig bra! *mimre tilbake til Fools Garden tida* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nok en solid og dyktig musikkproduksjon av deg, SkyMarshall. Teksten til låta er artig og lydeffektene funker greit. Koringa i refrenget er godt lagd. Valg av instrumenter og deres forhold til hverandre er bra valgt, selv om det hele kan føles litt tannløst og flatt i det hele. Men men, en "uskyldig" sang som dette passer vel best inn i en sånn kontekst. 02:12 dukker det opp noe polka-aktige greier. Syns det var ganske oppfinnsomt, egentlig. Mao det passa fint. Veit ikke helt hva mer jeg kan si. Kanskje du kan prøve å lage noe skikkelig, skikkelig seriøst neste gang, bare for å la oss høre hva du faktisk er i stand til å gjøre. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jo takk takk! Litt småbillig produksjon på selve instrumentene her, men det er akkurat sp bra at det funker. Uansett, noe seriøs BRA låt av meg når det gjelder sånn her veit jeg ikke helt om det er fare for skjer i nær fremtid. Kanskje kanskje en dag ... da hadde vel folk fått sjokk! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Første gang jeg har hørt noen av sangene dine, men denna var knallbra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Gav meg en slags ny start på en ny dag, takker og bukker Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Haha! Geniale sanger du lager! Sigvart er et annet mesterverk :!: Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Litt småbillig produksjon på selve instrumentene 7438318[/snapback] ...men det er ikke så viktig, det er jo humor. Artig låt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Hehe, jammen takk takk ja Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Morro som fan. Men, kutt låta ned til 60 sekunder og øk temporet en halv gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå