Gå til innhold

colin mcrae 3 på ps2

the_zombie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det noen måneder sida jeg sist så Colin 3 på PS2, men da så det vel greit nok ut. Ikke no spes.

På Xbox derimot synes jeg spillet ser bra ut jeg. Det har kanskje ikke alle de syke detaljene Rallisport Challenge har, men jamnt over så er Colin 3 på Xbox pent. Det Colin 3 taper i grafikk mot Rallisport tar det igjen i gameplay.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 20:14, skrev BoardkilL:

Nå er det noen måneder sida jeg sist så Colin 3 på PS2, men da så det vel greit nok ut. Ikke no spes.

Kom Colin McRae 3 til PS2 ut for noen måneder siden? Da har jeg søren meg brukt tid på mye annet jeg kunne brukt på CMR3...

spillet er genialt, og grafikken er grei. Når FIFA 2003 hakker, så er det bedre at et slikt bilspill har "dårlig nok" grafikk så det går an å spille det hvertfall. OG DET GÅR ABSOLUTT AN :smile: :smile:

bertie

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-12 15:16, skrev bertie:

Kom Colin McRae 3 til PS2 ut for noen måneder siden? Da har jeg søren meg brukt tid på mye annet jeg kunne brukt på CMR3...

spillet er genialt, og grafikken er grei. Når FIFA 2003 hakker, så er det bedre at et slikt bilspill har "dårlig nok" grafikk så det går an å spille det hvertfall. OG DET GÅR ABSOLUTT AN :smile: :smile:

bertie

Så det på PS2 på årets ECTS.

Spillet kom for få uker sida i butikkene... :wink:

Kjetil A Gogstad

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-11-12 15:58 ]

Lenke til kommentar

OKI, da skjønner jeg at det er en stund siden.

Og ja, FIFA 2003 hakker på min PS2. Lurer faktisk på å levere spillet igjen jeg... Leste at det hakket i en "review" her en dag også (etter å ha kjøpt spillet sjøl da). Syns PS2 var genialt før, men jeg begynner å lure...

Colin McRae er kult da :smile:

bertie

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-12 18:47, skrev bertie:

Og ja, FIFA 2003 hakker på min PS2. Lurer faktisk på å levere spillet igjen jeg... Leste at det hakket i en "review" her en dag også (etter å ha kjøpt spillet sjøl da). Syns PS2 var genialt før, men jeg begynner å lure...

Jeg har Fifa 2003 og det hakker ikke i det hele tatt... på min Xbox :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...