the_zombie Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Her om dagen splite jeg det hos en kamerat, jeg har xbox og han har ps2. Er det bare meg eller er det ekstremt dårlig grafikk i det!!!!? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Nå er det noen måneder sida jeg sist så Colin 3 på PS2, men da så det vel greit nok ut. Ikke no spes. På Xbox derimot synes jeg spillet ser bra ut jeg. Det har kanskje ikke alle de syke detaljene Rallisport Challenge har, men jamnt over så er Colin 3 på Xbox pent. Det Colin 3 taper i grafikk mot Rallisport tar det igjen i gameplay. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 bilene er sinnsykt detaljert, men omgivelsene er ikke like imponerendes; "2D" trær holder bare ikke lenger. men jeg digger fysikken i spillet. Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Nei stemmer det,grafikken på bilspill til ps2 er (stortsett) bestandig firkantig og "ekkel". :wink: Har enda ikke sett et bilspill til ps2 som har imponert meg, gt3 var okei, men mest i replay mode :wink: Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Folkene som skal heie står jo i klynger og er helt flate og de beveger seg ikke engang Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 20:14, skrev BoardkilL:Nå er det noen måneder sida jeg sist så Colin 3 på PS2, men da så det vel greit nok ut. Ikke no spes. Kom Colin McRae 3 til PS2 ut for noen måneder siden? Da har jeg søren meg brukt tid på mye annet jeg kunne brukt på CMR3... spillet er genialt, og grafikken er grei. Når FIFA 2003 hakker, så er det bedre at et slikt bilspill har "dårlig nok" grafikk så det går an å spille det hvertfall. OG DET GÅR ABSOLUTT AN :smile: :smile: bertie Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hehe, hakker Fifa 2003 på PS2 ??? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 15:16, skrev bertie:Kom Colin McRae 3 til PS2 ut for noen måneder siden? Da har jeg søren meg brukt tid på mye annet jeg kunne brukt på CMR3...spillet er genialt, og grafikken er grei. Når FIFA 2003 hakker, så er det bedre at et slikt bilspill har "dårlig nok" grafikk så det går an å spille det hvertfall. OG DET GÅR ABSOLUTT AN :smile: :smile:bertie Så det på PS2 på årets ECTS. Spillet kom for få uker sida i butikkene... :wink: _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-11-12 15:58 ] Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 OKI, da skjønner jeg at det er en stund siden. Og ja, FIFA 2003 hakker på min PS2. Lurer faktisk på å levere spillet igjen jeg... Leste at det hakket i en "review" her en dag også (etter å ha kjøpt spillet sjøl da). Syns PS2 var genialt før, men jeg begynner å lure... Colin McRae er kult da :smile: bertie Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 18:47, skrev bertie:Og ja, FIFA 2003 hakker på min PS2. Lurer faktisk på å levere spillet igjen jeg... Leste at det hakket i en "review" her en dag også (etter å ha kjøpt spillet sjøl da). Syns PS2 var genialt før, men jeg begynner å lure... Jeg har Fifa 2003 og det hakker ikke i det hele tatt... på min Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå