bertie Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har brukt en refresh ratefix tidligere, men denne fungerer ikke lenger når jeg har oppgradert til 40.72. Har søkt litt på forumet, og har prøvd med bl.a. RivaTuner, men vet ikke om jeg gjør det riktig, for jeg får det ikke til å fungere. Kan noen gi noen tips? bertie Lenke til kommentar
Labov Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Prøv powerstrip ( kan downloades fra www.download.com ). Gå inn i 'display profiles' Velg 'configure'. Velg: 'Lock all standard refresh rate selections' Fungerte for meg. Lenke til kommentar
Mæ sjøl Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Velg Kjør, eller Run, hvis du har et engelsk OS. Skriv inn "dxdiag", velg More Help, velg Override. Skriv inn den frekvensen du vil ha i "Override Value" Skriv BARE tallet, feks "85". Velg OK, deretter Exit. Da vil du få 85 Hz i ALLE oppløsniger. Skulle noe være uklart, send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
ellatin Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Min funker bra med "NVRefreshTool 2.0", enda enklere... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 den med dxdiag var jo genial... takker! bertie ps. takk til alle andre forslag også da :smile: [ Denne Melding var redigert av: bertie på 2002-11-12 09:46 ] Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Takker for den dxdiagen, den var bra Lenke til kommentar
Ash Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Bare synd at dxdiag "tullet" bare funker i Direct3D og har du en skjerm som bruker forskjellige oppfriskningshastigheter til de forskjellige oppløsningene så blir det ihvertfall bare tull. Bruk heller Refresh Force, det funker samme hvilken Detonator driver du bruker og samme om det er DirectX, OpenGL osv. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 prøvde den refresh force'n, men da må jeg ha gjort noe feil, for den fungerte ikke... Skjermen skal jo bruke 85hz som oppfriskning. Det er jo det som er hele poenget. Det at det bare skjer i Direct3D vet jeg ikke så mye om, men da burde det jo fungert å bare stille det inn i 40.72-driverne, noe som ikke hjalp. bertie ps. sjekket på skjermen, og når jeg ikke har noen av de refresh'ene inne så står det 75hz når jeg går inn på "signal" på skjermen. Kan det være noe gamle "nvidia fix'er" som ligger inne tro. Den DXDIAG'en fungerer hvertfall enn så lenge Lenke til kommentar
maximus Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Prøv "RefreshLock". Den beste jeg har funnet etter å ha prøvd alle. Finnes her: http://www.guru3d.com/files/ Gå så til videcard Utilities > Generic Tools > [ Denne Melding var redigert av: maximus på 2002-11-12 15:25 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå