Jooakim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg er ute etter en religion som ikke er veldig kjent, men som jeg finner mye fakta om. Helst en sprø én - à la UFO-religion. :> Edit: Har religionen New Age noe med musikksjangeren New Age? Endret 8. november 2006 av Sipi Lenke til kommentar
NSFW Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er ute etter en religion som ikke er veldig kjent, men som jeg finner mye fakta om. Helst en sprø én - à la UFO-religion. :> Edit: Har religionen New Age noe med musikksjangeren New Age? 7242484[/snapback] Wikipedia har svaret. Nei, New age religion er noe helt annet.. Men ingen av delene er noen spesielt bra Lenke til kommentar
rekar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 UFO religion? Scientolog? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 UFO religion? Scientolog? 7242631[/snapback] Scientologi hørtes spennende ut...' (typo?) Lenke til kommentar
rekar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Man kan vel heller kalle scientlogi sekt. Men men. Sekt, religion. Hva er vel forskjellen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 The Church of the Flying Spaghetti Monster må jo være en genial religion til skoleprosjektet: http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_spagetti_monster :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 The Church of the Flying Spaghetti Monster må jo være en genial religion til skoleprosjektet: http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_spagetti_monster :!: 7243114[/snapback] The Flying Spaghetti Monster is the deity of a parody religion (A parody religion or mock religion is either a parody of a religion, sect or cult.) Ergo, ingen religion! Nei, New age religion er noe helt annet.. Men ingen av delene er noen spesielt bra 7242618[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/New_Age#Music :? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Sipi: "The Flying Spaghetti Monster is the deity of a parody religion (A parody religion or mock religion is either a parody of a religion, sect or cult.) Ergo, ingen religion!" Det var jo en spøk da. Endret 8. november 2006 av ChaosPredicted Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er ikke ute etter spøker, jeg har hørt nok av de. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hjelpe meg! Litt latter i hverdagen har vel aldri skadet noen... Men skriv om Thelema du, det er seriøst nok, og er ikke nødvendigvis veldig kjent heller. Stikkord: Aleister Crowley Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Gaa for satanisme. De fleste tror hva det er, men det er igrunn veldig faa som faktisk vet hva en satanist tror paa og staar for. Tror de fleste i klassen din vil bli overrasket, og jeg tror det er noe du kan tjene mye paa. Ellers saa kan du prove deg paa en av gamle religionene til buskemennene nedi afrika. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Animisme er jo en ukjent religion. Sjekk den ut på wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå